NA in huize SA_

In februari was mijn vrouw jarig en ik besloot haar een weekendje weg cadeau te doen. Gisterenochtend reden we naar het mooie Maastricht, waar we twee dagen hebben genoten van de bourgondische levensstijl.

Uiteraard konden de bezoekjes aan een aantal juweliers niet ontbreken. Mijn vrouw wilde al jaren een mooie two tone Datejust, maar we gingen er nooit voor op pad. Hoewel ze ervan overtuigd was dat een 41 het beste zou staan om haar ranke polsjes, lukte het me om haar tóch eens een 36 te laten passen.

We vonden bij M25 Watches een heel mooie, moderne uitvoering, precies zoals ze ‘m mooi vindt, in 36mm:

Helaas was ze niet direct overtuigd van het formaat en besloot ze verder te kijken voor eenzelfde uitvoering in 41mm. Gelukkig werd er eentje nét voor haar neus verkocht. Na wat beïnvloeding door @Drebin en ondergetekende, besloot ze tóch nog eens een kijkje te nemen bij M25, waar we voor de tweede keer vriendelijk werden ontvangen en ze alle tijd kreeg om te passen. De band werd op maat gemaakt. Om haar pols vond ze ‘m te klein, in de spiegel precies goed. En met een 41 model precies andersom.

Langzaam sprong de vonk over en besloot ze tot aankoop over te gaan. Inmiddels is het enthousiasme gegroeid en went ze aan het formaat. Ik vind het zelf ook een prachtige uitvoering en een gouden kroon op een geslaagd weekend!

62 likes

Rare ondergrond!
Maar gefeliciteerd

2 likes

Mooie foto’s

1 like

De juiste keuze gemaakt! Heel mooi :ok_hand:

3 likes

Prachtig.
Gefeliciteerd!

1 like

Two-tone Datejust :heart_eyes:! Is het de 116233?

Proficiat met de NA!

1 like

Goede keus, mooi horloge.
Mijn eigen echtgenote wint overigens ook bij vrijwel alle grote beslissingen het advies van @drebin in.

5 likes

Thanks, het is de 126233.

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Heel mooi! Veel draagplezier! 36 staat idd erg goed bij der

1 like

Heel erg mooi. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi hoor! Ik zou zelf een 41 echt te groot hebben gevonden. Deze staat gewoon perfect zo!

1 like

Meestal hebben wij mannen een verkeerde kijk opmaat. Maar in dit geval :thinking:. 36 is de perfecte maat dus achteraf een prima keuze.

1 like

Sexy!!

Gefeliciteerd , daar ga je beide van genieten

1 like

Maatje kleiner had haar ook niet misstaan. Juiste keus dus. Van harte!

1 like

Mooi! Mijn vrouw wordt ook pas enthousiast bij 36mm+ (voor de goede orde, het gaat om horloges).

2 likes

Gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Een schitterend horloge dat de pols van je vrouw met bezieling zal sieren.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik zou voor mezelf een 41 al te groot hebben gevonden, op mijn 17 cm pols. Dit staat 'r gewoon prima. :ok_hand: mensen zijn “normaal” formaat horloges - lees; het meeste van voor de eeuwwisseling pakweg - gewoon ontwend.

1 like

Mooi hoor :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like