NA inclusief un-ehhh-boxing?

Het korte verhaal achter deze nieuwe aanwinst; ik heb geen tijdsbesef in mijn motor rijdend leven, meestal is dat fijn, maar soms ook vervelend als ik niet te laat op een afspraak wil zijn.
Gisteren heb ik, na lang wikken en wegen, de knoop doorgehakt, het geld overgemaakt en vandaag gelukkig de new arrival in de bus (blijft toch spannend).
Ik heb eea vastgelegd omdat ik weet hoe leuk jullie dat vinden.

Het unboxing, of eigenlijk un-enveloping :grin:

De garantiekaart, ik mis alleen een stempel van de AD.

Teaser:

En daar is ie!

Waar het uurwerk voor bedoeld is, de tijd aangeven tijdens een rit:

Bedankt voor het kijken!
Ik laat nog weten hoe de Casio bevalt :sunglasses:

Ik vond het erg opvallend dat ik hem, zonder 1x mis te drukken, in kon stellen. Het is toch iets van 30 jaar geleden dat ik er eentje heb gehad. De F91W rules…

29 likes

Hah geinig. Ik had toevallig afgelopen week hetzelfde idee! Die standaard motorklokjes lopen voor geen meter en houden echt slecht de tijd bij. Daarom had ik ook het idee om een F91 op de motor te plakken. Met dubbelzijdige tape dan wel.

2 likes

Ik wilde eerst ook tape gebruiken en de band in mint condition te houden, maar dacht toch fok it>het is maar een gebruiksvoorwerp.

1 like

:joy:

jiffy

Reminder?

2 likes

leuke oplossing en mooie motor heb je!

1 like

Italiaans hé, mòcht er al een lampje/sensor voor de Jiffy opzitten, is de kans zéér aanwezig dat deze niet werkt :joy:

3 likes

Gefeliciteerd en veel plezier er mee.

Maar toch, als ik op de motor stap doe ik dat met het horloge wat ik om heb. De enige uitzondering is wanneer ik regen verwacht en de poljot vintage of grootvaders horloge om heb. Dat zijn vergietjes. :grin:

Mag ik vragen waarom je dit nodig vond ten opzichte van je andere horloges?

De fiets is van '92, toen hadden mannen nog geen lampjes en sensoren nodig.
Zonder gekheid, er hoort een veer op te zitten die bij geringste beweging de jiffy omhoog trekt, met als gevolg dat de motor dan op de grond ligt. Aangezien het geen Japanner is, is dat zonde :joy:
En voor mij als reminder een stickertje, anders lig ik ook op de grond.

4 likes

Bij mijn ex-RSV was die sensor doorgelust vanwege gemekker ermee. Paar keer met de jiffy uitgeklapt weggereden. Dat geeft zo’n lekkere klap met een bocht naar links.

1 like

A. Ik vond dit leuk.
B. Ik vind het zo’n gedoe om mijn mouw op te stropen tijdens het rijden.

Dit topic moet je met een beetje humor lezen hè, maar dat zal wel duidelijk zijn :wink:

2 likes

Tof idee :bulb:

Je weet het nooit hier :joy::joy:

Verdomd, best een goed idee. Eens kijken of het lekker past op de Dorsoduro…

Laat maar zien :wink:

Ze rust nu onder een hoesje. Ik zal er aan denken als ik haar wakker maak.

Niet echt dus. Ik heb een rond stuur. Dat gaat niet lekker zitten. Jammer, want ik vond het wel handig gevonden. :+1:

Niet mijn foto.

1 like

Dubbelzijdig 3M klittenband en hup, op de tank.

1 like

Mweh, niet helemaal wat ik voor ogen heb. Ik kan natuurlijk ook gewoon het klokje in het dashboard goed zetten.

1 like

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik vind het wel leuk om verschillende liefhebberijen te combineren.

1 like