Het korte verhaal achter deze nieuwe aanwinst; ik heb geen tijdsbesef in mijn motor rijdend leven, meestal is dat fijn, maar soms ook vervelend als ik niet te laat op een afspraak wil zijn.
Gisteren heb ik, na lang wikken en wegen, de knoop doorgehakt, het geld overgemaakt en vandaag gelukkig de new arrival in de bus (blijft toch spannend).
Ik heb eea vastgelegd omdat ik weet hoe leuk jullie dat vinden.
Bedankt voor het kijken!
Ik laat nog weten hoe de Casio bevalt
Ik vond het erg opvallend dat ik hem, zonder 1x mis te drukken, in kon stellen. Het is toch iets van 30 jaar geleden dat ik er eentje heb gehad. De F91W rules…
Hah geinig. Ik had toevallig afgelopen week hetzelfde idee! Die standaard motorklokjes lopen voor geen meter en houden echt slecht de tijd bij. Daarom had ik ook het idee om een F91 op de motor te plakken. Met dubbelzijdige tape dan wel.
Maar toch, als ik op de motor stap doe ik dat met het horloge wat ik om heb. De enige uitzondering is wanneer ik regen verwacht en de poljot vintage of grootvaders horloge om heb. Dat zijn vergietjes.
Mag ik vragen waarom je dit nodig vond ten opzichte van je andere horloges?
De fiets is van '92, toen hadden mannen nog geen lampjes en sensoren nodig.
Zonder gekheid, er hoort een veer op te zitten die bij geringste beweging de jiffy omhoog trekt, met als gevolg dat de motor dan op de grond ligt. Aangezien het geen Japanner is, is dat zonde
En voor mij als reminder een stickertje, anders lig ik ook op de grond.
Bij mijn ex-RSV was die sensor doorgelust vanwege gemekker ermee. Paar keer met de jiffy uitgeklapt weggereden. Dat geeft zo’n lekkere klap met een bocht naar links.