NA/incoming: Seiko SKXJ89K

Was al een tijdje op zoek naar een extra horloge om aan de collectie toe te voegen. En vond de Rolex Datejust’s altijd wel wat hebben, maar die zijn mij (iets) boven budget. Gezien ik naast mijn Citizen Tough (monoblock) ook nog wat klassiekers wilde, ben ik voor de Seiko SKXJ89K gegaan (met dank aan @Kvandenberg).

Meer info: http://www.watchsleuth.com/seiko5finder/search/?MOD=SKXJ89

Sommige zullen het haten, verafschuwen, er van gruwelen omdat het geen ekte ekte Rollie is, maar ik kan er persoonlijk niet wakker van liggen.

Morgen gaat-ie op de post en donderdag hoop ik 'm om de pols te hebben, dan komen er nog wat extra foto’s!

Foto’s even gestolen van @Kvandenberg

18 likes

Ik vind hem erg mooi, waar heb je hem gehaald en wat heb je ervoor betaald?

1 like

Overgenomen van @Kvandenberg, prijs kan je terugvinden in z’n advertentie. :slight_smile:

Thanks, goeie deal! :slight_smile: ik ga ook eens opzoek, erg mooie Seiko.

1 like

Erg mooi! Ik heb er ook naar zitten kijken… :wink: Geniet er van!

1 like

Prachtige homage voor een kleine prijs! Ik zou deze zo dragen daily om geen krassen te vangen op mn datejust in mijn dagelijkse bezigheden :smiley:

Veel draagplezier!

1 like

Veel plezier , ik heb getwijfeld …sterke NA :muscle:

1 like

Het is een ekte ekte Seiko. Voor een groot deel van het forum is dat even leuk om zien.

Veel draagplezier :beers:!

1 like

Dat is zeker waar, ben ook erg benieuwd hoe die me gaat bevallen.

Vermoed dat het wel goed komt met deze
homage :grin:

1 like

Hij is mooi !
Gefeliciteerd

Leuk deze Seiko :v:t3:

Vandaag eindelijk mogen ontvangen.

Dikke vette crosspost :see_no_evil:

4 likes

Die vind ik nog steeds cleaner dan heel veel andere DJ achtige horloges, inclusief wellicht veel versies van de DJ zelf.

1 like