De afmetingen prima (40mm), de looks ook; een lichte dial met donkere subdials, een panda dus. Een datumvenster tussen drie en vier uur, daar kan ik echter heel slecht tegen. Maar het ergste is nog wel die zinloze 24-u subdial. Zo zonde van de beschikbare ruimte op de wijzerplaat. Helaas is die 24u-subdial onvermijdelijk bij de Seiko mechaquartz uurwerken.
Een no-date bi-compax chronograaf met panda dial, dat zou tof zijn.
Laat Hamilton, een merk waar ik (ondanks hun gebreken) wel een zwak voor heb, dat nou in het assortiment hebben. Intra-Matic Chronograph H.
Andere horloges kwamen en gingen, maar deze wel in het achterhoofd gehouden. En waar ik een jaar geleden nog dacht ik binnen bepaalde grenzen moest blijven qua diameter, lug-to-lug of dikte, ben ik daar nu klaar mee. Wear what you like.
Afhankelijk van het licht varieert de wijzerplaat tussen gebroken wit en crème. Doorgaans geen fan van fauxtina, maar het is zo dezelfde tint als de wijzerplaat, dat het niet overkomt als faux. De milanese band is echt heel prettig! Blij mee
gefeliciteerd met deze mooie Hamilton chronograaf en die kan alle banden hebben blijkt maar weer. Wens je er heel veel draagplezier mee
Wat betreft grenzen verleggen kan ik je zeggen dat ik een aantal jaren geleden alleen horloges vanaf 40mm kon waarderen tot wel 46mm toe. Nu draag ik net zo makkelijk 34mm, uiteindelijk ga je steeds meer horloges waarderen
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! Deze Hamilton range is geweldig. Ik hoop dat ze in de toekomst een iets compacter model (vooral lug-to-lug) uitbrengen zodat ik ermee kan wegkomen. Op mesh en op leer heb je meteen een hele andere look.