NA: intra-matic chrono H panda

Mooi exemplaar!

1 like

Van harte en groetjes :grin:

2 likes

Chronografen zijn cool :sunglasses:. Gefeliciteerd met je NA

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! Deze Hamilton range is geweldig. Ik hoop dat ze in de toekomst een iets compacter model (vooral lug-to-lug) uitbrengen zodat ik ermee kan wegkomen. Op mesh en op leer heb je meteen een hele andere look.

Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd, mesh zal wel lekker zitten om je pols. Draag hem met plezier :ok_hand:t4:

1 like

Toppertje, mooi hoor!

1 like

Dank voor alle felicitaties! :heart:

Doorgaans geen fan van stalen banden, maar mesh met eindeloze verstelbaarheid bevalt erg goed. Meerprijs tov hetzelfde horloge van Hamilton op leer is ook te verwaarlozen…

Kan ik me goed voorstellen. :+1:

Hey, het broertje van de mijne :smile:

Maten zeggen niet alles, gewoon verschillende dingen passen. De dikte (14mm) en de lug-to-lug (49mm) maakten mij ook voorzichtig, maar om de pols bleek dat meteen onterecht.

(2mm van de dikte is het boxed-kristal, de kastbodem is vlak en de aansluiting naar de band zit heel laag, waardoor het heel mooi aansluit, op een of andere manier)

1 like

Mooie chrono,veel draagplezier.

1 like

Mooi!

1 like

Gefeliciteerd! Deze zijn tof.

1 like

Erg mooi, en de hartelijke groeten van een stiefbroer! hahaha

Ben ook een Hamilton fan. Charmant merk met leuke historie.

Ik zat wèl naar een 42mm te kijken en kwam uit bij deze 1968. Kast iets groter, en ook de subdials relatief iets groter. Na vele chrono’s in het verleden (meestal met 3 registers) nu eens een echte 2-register (inverse) Panda. Dit gaat echt een blijvert zijn.

4 likes

Heel mooi, gefeliciteerd!

1 like

Die is ook gaaf @Rolf_K :+1: , de automaat. en zoals @AFS opmerkte in het ‘Hamilton topic’ , van de handopwind uitvoering zijn sinds kort nog meer toffe versies.
Je had al de panda en reverse-panda, nu ook , blauw, groen en rood/bruin.

Zojuist in de lunchpauze ff buiten gewandeld.

Link naar artikel

2 likes

Dat is een heel mooie Hamilton. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst.

Heb geen probleem met datumvenster maar kan het wel begrijpen. Vind van de automatische variant de zwarte ring zo mooi. Maar mechanische ook prachtig.

4 likes

Gefeliciteerd met je mooie aanschaf. Heb zelf de LE ‘68.

Veel draagplezier gewenst

1 like

Geweldig mooi, zeker op de mesh band. Die Timex was trouwens ook een leuke. Veel draag plezier.

Prachtig horloge. Geniet er van!

Van harte gefeliciteerd! Geweldig horloge! :+1:t3:
En ben het helemaal met je eens dat de 24uurs aanduiding op een horloge echt zinloos is

Cool! Ook echt wel een upgrade t.o.v. de Timex die je had.