NA Invicta 35113

Soms is de wijzerplaat beetje blauw, andere keer oranje en weer een andere keer wit. Beetje afhankelijk van het licht.

8 likes

Mooi, mooi, veel draagplezier :+1:

Leuk apparaat. Komt er ook eentje met goud verguld?

Komt er weer een inkoopactie ???

INKOOPACTIE INVICTA CHRONO
1 SybrenAnne

4 likes

Hendrik nr 2 :innocent:

2 likes

Zover ik weet niet via HF.

Van mij mogen jullie wel een lijst bijhouden voor de mensen die hem zouden willen. @anon4622228HF is van het feestcomité :partying_face:

1 like

Met alle respect, als geestelijk vader …is dat toch een vaker vertoonde kunst :innocent:

2 likes

Misschien wel weer een sleutelhanger !

2 likes

Ziet er goed uit met mooie afmetingen, ze gaan het nog een keer doorhebben hoe het werkt :wink:
Is het automaat of quartz?
Enige opmerking die ik kan plaatsen is de vraag waarom de urenwijzer stomp is en de minutenwijzer scherp, of was dit bij de vintage uitvoering ook zo?
En misschien mis ik iets op het onderste gedeelte van de plaat, het is daar zo leeg… Hfle??

1 like

Gaaf ding!

1 like

Leuk om te zien dat Invicta ook weer eens iets normaals kan maken! Hopelijk komen ze met meer van dit soort gangbare modellen en kunnen ze langzaam beginnen aan het herstel van hun imago🎩

2 likes

Inderdaad een erg tof horloge :ok_hand: mooie diameter en lekkere frisse wijzerplaat. Goed gedaan Kasper

1 like

Leuk horloge!
Zeker een geslaagde uitgave en tof dat je hem al hebt mogen bepotelen. Ze zijn wel netjes naar hun klanten en nemen de klant serieus zo lijkt het. Dikke kudos voor dit merk.

1 like

Mooi horloge en super leuk dat jij er aan mee gewerkt hebt, echt iets om trots op te zijn!

Ik heb al twee chrono’s, maar als ik die niet had, was ik voor deze gegaan!

1 like

Lijkt hier op:

1 like

Kan kloppen.

Horloge is ook hierop gebaseerd

2 likes

Gefeliciteerd @Chillekasper met je nieuwste Invicta. Top vet chrono. Draag het met trots. :+1: :fist_right: :fist_left:

1 like

Kost da ?

1 like

Exacte prijs? :upside_down_face: wat denk je?