Hele keurige chrono met twee registertjes. Ik vind het zilver wat jammer, de kleurstelling is nou net waarom ik jaren 40 chronografen en de Seagull 1963 zo tof vind, dus dit zilver is voor mij echt, echt modern.
Buiten dat heel netjes.
Origineel heeft ook echt een zilveren sunburst. Uiteraard omdat hij wat ouder is glimt hij inmiddels iets minder. Maar door licht inval veranderd die ook.
Maar misschien dat ik ook daar binnenkort een topic maken. Om ze direct naast elkaar te vergelijken.
Grappig, dat.
Maar zoals gezegd, mijn persoonlijke voorkeur voor rot-ogende beige chrono’s is niet Invicta’s probleem. Hij is fijn. Ik waardeer het ook dat de proportie en plaatsing van de registers in de kast OK is. Wel vraag ik me af wat er was gebeurd als ze 'm 2mm kleiner van omtrek hadden gemaakt.
Hoe dan ook zie ik uit naar de hele review waar de details in staan. Leuk man.
Knap gedaan! En een mooi resultaat ook! Ik zie hier wel een HFLE in.
Yes!
Heel fraai exemplaar en wat goed dat je ‘dicht(er) bij het vuur’ zat dit keer.
Zal ik …?
Dat kan voor deze editie niet meer. Er zijn wat eisen waar het aan moet voldoen waaronder aantal horloges die gemaakt mogen worden. Maar we kunnen uiteraard niet uitsluiten dat er niet ooit een zou kunnen komen.
Beste Hendrik
Dit model is helaas momenteel niet op voorraad.
We verwachten dit model rond januari 2021 weer op voorraad te hebben.
Er komen in de november/december periode veel acties aan, schrijf u in op de nieuwbrief en blijf op de hoogte!
Wij werken helaas niet meer met een pre-order systeem, dus het horloge is niet te reserveren.
Ik hoop u zo geholpen te hebben.
MET VRIENDELIJKE GROET- WITH KIND REGARDS
Mooi horloge Kasper! Ik ben ook wel geïnteresseerd in een inkoopactie.
Ja heel tof! Invicta gaat weer de goeie kant op haha. moet zeggen dan een opgelegde logo nog beter zou zijn. Maar vind dat ze het al erg netjes hebben gedaan. Snel wat mooie foto’s maken!
Heel tof horloge! Leuk dat de mannen van Invicta Europe dergelijke ideeën willen uitvoeren en makkelijk te benaderen zijn
Dat had het origineel ook niet. Daarom dat dit niet gedaan is.
Ah, maar het was wel leuk geweest! Maar zo is het ook zeker niet slecht.
Wauw!
Mooi horloge hoor Kasper!
Nog even en ze bieden je een baan aan!
Stijlvol, classy!
Zou dat niet erg vinden. Zou best een paar uurtjes in de week voor ze aan de slag willen hoor.
Thx!
heel mooi maar voor mij het logo van nu.