NA Invicta 35113

Nait verkeerd !

Chapeau Kasper!

Dankjewel @Orisfan😃

Ook een unboxing gedaan!

https://youtu.be/lnhmquoN8OE

1 like

Dus dit is gewoon een nieuw horloge als ik het goed lees?

Mijn complimenten. Nog nooit eerder zo een mooie invicta (nieuw) gezien.

:ok_hand:

1 like

Inderdaad :point_up_2:t2:

1 like

Wat gaat die ongeveer kosten? Mag je dat al zeggen?

1 like

Weet niet precies behalve dat hij minder zal kosten dan een Dan Henry die betreft specs, design beetje in een zelfde lijn liggen.

1 like

Ziet er mooi uit! Ook leuk om zo te kunnen meedenken en iets te ontwikkelen!

1 like

Is er al iets bekend over een inkoopactie Kasper?

1 like

Vertel vertel! :grin: ben ik wel benieuwd naar. Oprecht tof.
Heel goed als Invicta meer in deze lijn zou doen, zodat ze óók als serieus merk gezien kunnen worden. Nice.

1 like

Best een leuk ding en gaaf dat je input hebt mogen leveren bij de ontwikkeling! Ik denk dat Invicta inderdaad gegeven hun heritage echt nog veel meer potentie heeft dan dat ze nu meestal laten zien. Dit horloge is zeker een stap in de goede richting imo :slight_smile:

1 like

Goed bezig @Chillekasper :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

4 likes

Hoe langer je er naar kijkt hoe mooier ik hem vind. :+1:

1 like
5 likes

Duurt lang !

1 like

Ja :sweat_smile: ik wil ook graag dat hij komt.:upside_down_face:

In afwachting verblijf ik… :disappointed_relieved:

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: ik kan helaas niks voor jullie doen. Ik heb van hen begrepen dat ze begin januari zouden komen. Geen idee of er vertraging is en wat nu de datum wordt.

1 like

Er staat bij het horloge nog steeds verwachte leverdatum Januari 2021 dus ik denk dat er nog niks aan de hand is :stuck_out_tongue:

Vind de 24 uurs aanduiding bij chrono’s altijd zo goedkoop staan… Kan er niks aan doen… Had liever gezien dat als het horloge toch gebaseerd is op een model uit het verleden dat ze de chrono’s dan ook op dezelfde wijze hadden gedaan…

Ben wel benieuwd wat precies jou input is geweest bij de creatie daar waar het horloge is gebaseerd en geïnspireerd is op het model uit 1960.

3 likes