NA: Invicta Pre order 1953

Aangezien over een x aantal maanden het hier vol zal staan met NA 1953, zet ik hem er alvast op :joy:

Van wat ik gehoord heb is het een mooie klok voor weinig geld. Ik neem dat maar aan want ik heb hem natuurlijk nog niet in real life gezien. Ik ben er wel, op voorhand, heel blij mee. Zo nu een wristies om de rest lekker te maken. :wink:

Ps. Ik had geen tijd om hem even op te poetsen :sunglasses:

23 likes

:man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming:

5 likes

Kan er een invicta subforum komen?

#negeerstand

9 likes

Is dit horloge ook nog te " modden" ?
Ziet er nu nog wat kaal uit :joy:

3 likes

Zit te twijfelen wat ik zal doen. Ben er nog niet over uit. Laat hem eerst maar zo :joy:

1 like

Ik zou er een mooi rood bandje op zetten, nu is hij wat flets :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Belangrijk!
De voorpret is de leukste pret, … want het bezit van de zaak is het einde van 't vermaak. Geniet ervan en probeer alle andere verslaafden bij elkaar te houden in één topic, wel zo leuk. :wink:

1 like

Ik wist niet dat hij horizontale lijnen op de wijzerplaat had.

1 like

Special Edition :wink:

Briljant!:rofl:

1 like

Ik dacht dat het een waterbestendig model was. Zo ziet deze er niet uit :thinking:

1 like

Laat je niet misleiden door een onscherpe foto :wink:

1 like

Dat zal het zijn :laughing:

1 like

Uitkijken! De schade kan zomaar in de papieren gaan lopen!

7 likes

Okee ik hou van flauwe humor en gun het alle nieuwe Invictims oprecht maarre…

image

2 likes

3 likes

Hmmm zo te zien is de kwaliteit van dit 1953 automatic model een stuk beter dan die andere modellen op de Invicta website! :face_with_monocle:

2 likes

Geintje moet kunnen :wink:na alle ophef en flauwe opmerkingen over deze klok. Ik ben blij dat ik er eentje mocht bestellen.

4 likes