Njet. No. Nee. Nein. Non.
Recht of met curf aansluiting?
Bieden vanaf 5000 euro
Ik heb geen bericht gehad van FedEx, maar tóch kreeg ik vanochtend mijn Invicta. De stalen band gaat er af en ik zoek wel een leuk passende NATO. Ik moet te veel schakels verwijderen voor mijn 16 cm pols en omdat ik lees hoeveel problemen die te vast zittende pennen opleveren, waag ik me daar niet aan.
Mooi dat het er toch is, veel plezier er mee!
curve
Thanks net eentje besteld.
precies die besteld, past echt heel goed, is een blijvertje in deze combinatie.
Mooie close-up foto’s
Geen mooie foto’s, mannen, maar we doen het er mee.
Het inkorten was werkelijk een makkie. En ik ben behept met twee linker handen en een pennenprikkertje uit China en een Bergeon springbarwippertje.
Prachtig, veel plezier er mee gewenst!
Ik blijf hier blij van worden. Ben ook blij dat ik van dit soort ‘eenvoudige’ dingen blij kan worden
Inmiddels loopt mijn Invicta Pro Diver 1953 referentie 31290 ruim 26 uur en tikt naar hartenlust, hoewel (nog) niet aan de pols. “Foutloop” in deze 26 uur: een plus van 5 à 6 seconden. Als dat zo blijft, dan is dat zeer tevredenstellend! Ik heb verdorie een Orient Star die het presteert 25 à 30 seconden pro Tag in de plus te lopen en dat stelt mij enorm teleur. Dara wil ik nog eens achteraan, bij de jongens van Seriouswatches.
Mijne gister getimed. Heeft 20 seconde ofzo gelopen… Maar had m herstart omdat ik foto vergeten was.
+4 En +3 gezien. Prima.
Heeft nou iedereen zo n apparaat, en wat kost dat?