Had 'm inderdaad al gezien op Amazon. Bol heeft ze af en toe ook wel rond de 80. Staat je goed! Ik draag wat ik mooi vind. Wat iemand anders er van vind is bijzaak.
Zeker doen! Dit is juist voor mij ook een leuk horloge voor de subcase enz uit te testen dus geef er sowieso niks om wat mensen denken. De love naar invicta is net zo groot als de haat merk ik soms
Invicta… ik heb er ook eentje maar toch met plaatsvervangende schaamte af en toe gedragen. Het is toch een beetje het gevoel van een rode Ferrari willen rijden en dan een rode Dacia kopen
Prima toch. Ik zie genoeg overeenkomsten met de Invicta: geen gezeur met dure onderhoudsbeurten, betrouwbaar (geleend) motortje, je wordt er niet van bestolen en voor iedereen bereikbaar
Ik heb meerdere malen een omega, grand seiko en andere hoogstaande merken om gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat een leuke Invicta van 150 of lager mij eigenlijk evenveel plezier gaf. En je kunt er ook nog meer van kopen met het zelfde bedrag dat je anders voor een Rolex, omega of Grand Seiko uitgeeft.