NA: Invicta Pro Diver 8926!

Met grote blijdschap mag ik mijzelf nu eigenaar noemen van deze prachtige Invicta Pro Diver 8926!

Hierbij mag ik mijn dank geven aan de vlekkeloze en zeer aangename verkoop van @Knight die hem ook nog eens uiterst snel verzonden heeft!

Maar oke, genoeg kleffe hap. Foto’s!!

26 likes

Gefeliciteerd !
Ja is leuk horloge heb hem ook.

2 likes

Gefeliciteerd,Zijn leuke horloges, veel draagplezier van je invicta!

2 likes

Gefeliciteerd! :upside_down_face:

Hij staat jou erg goed👌
Veel plezier ermee!

ps vond het ook fijn handelen met jou👍

1 like

Gefeliciteerd!
Veel plezier.

Gefeliciteerd met je aankoop :+1:

Gefeliciteerd. Heb zelf de 8929ob op 't oog.

Lekker doen :ok_hand:t3: 8 tientjes via Amazon. Gelukkig ben ik nog niet versnobt en vind ik alles nog leuk :sweat_smile:

9 likes

Had 'm inderdaad al gezien op Amazon. Bol heeft ze af en toe ook wel rond de 80. Staat je goed! Ik draag wat ik mooi vind. Wat iemand anders er van vind is bijzaak.

1 like

Zeker doen! Dit is juist voor mij ook een leuk horloge voor de subcase enz uit te testen dus geef er sowieso niks om wat mensen denken. De love naar invicta is net zo groot als de haat merk ik soms :sweat_smile:

1 like

Toch kick als mensen denken dat het een Rolex is :sunglasses:

Invicta… ik heb er ook eentje maar toch met plaatsvervangende schaamte af en toe gedragen. Het is toch een beetje het gevoel van een rode Ferrari willen rijden en dan een rode Dacia kopen :wink:

Prima toch. Ik zie genoeg overeenkomsten met de Invicta: geen gezeur met dure onderhoudsbeurten, betrouwbaar (geleend) motortje, je wordt er niet van bestolen en voor iedereen bereikbaar :ok_hand:t3:

3 likes

Mooi ding man!

Als ik een rolex zou hebben zou ik hem nogsteeds houden voor in rotterdam of amsterdam rond te lopen :joy:

Exact! :joy:

Mooi horloge hoor.

Ik heb meerdere malen een omega, grand seiko en andere hoogstaande merken om gehad. Ik moet eerlijk zeggen dat een leuke Invicta van 150 of lager mij eigenlijk evenveel plezier gaf. En je kunt er ook nog meer van kopen met het zelfde bedrag dat je anders voor een Rolex, omega of Grand Seiko uitgeeft.