NA Invicta Pro Diver 8926NB met Seiko NH35 uurwerk

Ja, ik heb de originele, maar ik wil er niet vanaf.

1 like

Qua prijs/kwaliteit voor een mechanisch horloge onder/rond de 100 euri is er weinig beters te vinden. Het is een prima instapklok. Kwaliteit is goed ten opzichte van de prijs. Uurwerk van Seiko loopt erg secuur.

De band krast wel snel, maar voor een klein bedrag zet je er zo een andere (RVS) band op.

Mijn daily beater en erg tevreden tot nu toe.

1 like

Zo de nieuwe invicta is vandaag bezorgt en tot mijn verbazing geen gele sticker op de rotor?

Ik had een 8926NB met NH 35
En nu een 8926 NB met een Miyota uurwerk…

Is dit kwalitatief vergelijkbaar of beter?
Want ik had hem oorspronkelijk gekocht om het NH35 binnenwerk

De NH35 heb je ook zonder gele rotor. Laat eens een foto van de achterkant zien svp. De NH35 met gele rotor is wel nieuwer dan de NH35 zonder gele rotor. In mijn ogen is de gele rotor optisch gezien geen verbetering.

1 like

Waar heb je die gekocht?

1 like

Echt een Miyota type staat er niet op.

@HanDavinci gekocht bij Bol.com
Heb hem voor 99,- nu staan ze voor iets van 130,-
In December kreeg ik hem met gele Rotor NH35 en nu zo in 1 keer met Miyota.
Nieuw in de stickers

Zie fotos van de caseback

Deze is wel echt aanzienlijk ouder dan de NH35. Volgens mij gebruikt Invicta al 5 jaar lang de NH35 en is de Miyota vervangen door dit uurwerk. De NH35 is vele malen beter. Als ik mij niet vergis is de Miyota zelfs non hacking. Ik zou de beste webwinkel weer even opbellen en een andere eisen met NH35.

1 like

Hij is wel met hacking en handwindbaar net gelijk even getest
Is die Miyota echt veel slechter dan een NH35 dan?

Nee dat niet, maar deze heeft jaren in een magazijn gelegen. Ergo…wil je hem over 2 jaar laten servicen?

1 like

Nou dat is niet de bedoeling vooral niet bij een nieuw horloge!

Zal ze straks wel even bellen dat ik deze om wil ruilen tegen een NH35 versie.

@HanDavinci of heb jij interesse in deze om te modden en iets te ruilen bijvoorbeeld?!

Ik ga je er geen nieuwprijs voor geven, dus deze skip ik. Ik zou Bol.com even aan de jas trekken.

1 like

Helemaal goed :+1: ga ze even bellen en het verhaal uitleggen wordt vervolgt!

Kom Han, daar kan best een Alpinist wijzerplaat in.

1 like

Jalalalalalalalalalalaaaa

2 likes

Precies. Is @Richz1986 ook weer helemaal blij. :wink:

2 likes

Je hebt een vreemde Invicta ontvangen.

“The Miyota 8215 is a non-hacking twenty-one (21) jewel three-hand with date movement”

1 like

Wat ik zo op internet kan vinden zou het dan een 9015 kunnen zijn aangezien die wel hacking heeft.
Edit: toch niet dit is volgens de rotor een 21 jewels…
Snap der nu geen hout meer van haha

Ik vind het raar dat je zomaar een ander model terug krijgt.
Daar zouden ze bij mij niet mee weg komen.

1 like

Inderdaad de Invicta Pro Diver met Miyota is al jaren uit productie. Niet mee akkoord gaan en ruilen die handel.

1 like

Het zijn de Invictianen die hem er in moeten bouwen hè.

Dit was mijn eerste post in een Invicta draad. Ik voel me nu … anders. :confused:
Ik hoop dat het goed voor je komt hoor :slight_smile:

1 like