NA Invicta Pro Diver 8926NB met Seiko NH35 uurwerk

Iedereen bedankt voor het advies en de info!

Vandaag weer even contact gehad en krijg weer een nieuwe.
Hopen deze keer wel de juiste.
Mocht het weer niet goed gaan word het doorgezet naar de afdeling inkoop.

Morgen zal de nieuwe komen dus maar even afwachten hoe en wat!

Top service vanuit Bol.com
Geen gezeur sturen gewoon een nieuwe!

1 like

Netjes van ze, en zo hoort het ook m.i.
We horen graag het vervolg en hopelijk positief. Lijkt mij een prima horloge voor een prima prijs namelijk. Het merk lijkt niet erg geliefd. Ik heb zelf nog nooit iets van Invicta gehad dus kan er niet over oordelen. Dat ze veel modellen hebben die mij niet aanstaan zegt verder niks over de kwaliteit. Deze vind ik er mooi uitzien iig.

1 like

Ohkey… bij deze oprecht mijn welgemeende excusses voor het onbewust opwekken van een reactie vanuit jou op dit draadje binnen het horlogeforum.

Ik hoop niet dat het je nachtrust van afgelopen nacht nadelig heeft beinvloed :stuck_out_tongue_winking_eye:!

Zal vast wel goed komen allemaal en bedankt voor je reactie en het “medeleven”

1 like

Ik zou niet te bang zijn voor het feit dat dit horloge al wat langer op de plank ligt. Loopt zonder smering waarschijnlijk nog 20 jaar!

1 like

Mijn laatste zin was gemeend en oprecht hoor :slight_smile: Fijn dat je een nieuwe krijgt.
Mijn ervaring met Bol.com service is ook erg goed.

1 like

Vandaag weer een nieuwe Invicta ontvangen, en weer een Miyota uurwerkje!

Deze ratelt zelfs tijdens het schuddend opwinden.
Zat toch nog een beetje te twijfelen maar als ik de uurwerkjes optisch en op technische details vergelijk prefereer ik toch een NH35SII
Vooral wegens de afwerking en het beide kanten opwinden door de rotor. En het hacken is mooi meegenomen natuurlijk.

Maar weer even bellen met klantenservice dan.
Denk dat ze daar op het moment alleen nog maar Miyotas hebben ofzo.

Ook wel vreemd dat de sticker op de doos qua codes enzo helemaal identiek zijn van beide versies.

Wordt vervolgd!

Edit:
De vrouw aan de tel met der zus dus dacht ga gewoon ff bellen met bol 24/7 bereikbaar dus waarom niet op de zaterdag avond haha.

Issue word intern doorgezet en hoor voor a.s dinsdag meer!

Wordt wederom weer vervolgd!