Very nice. Je ziet er niets meer van.
Zeker, ik heb er drie zo verwijderd, geen problemen, beetje na poetsen om de lijmrestjes te verwijderen als het glas is afgekoeld
Oké thanks voor de tips
Bedenk wel, terug erop plaatsen is hele andere koek, dus je moet wel zeker weten dat je hem eraf wilt…
Ik heb nooit zo een horloge met cycloop gehad omdat ik het niet mooi vind. Begrijp ik goed dat die cycloop aan de buitenkant zit? Ik dacht altijd aan de binnenzijde.
Edit: na inzoomen zie ik het aan de buitenzijde. Is dat altijd zo?
vervangen door saffierglas, heb dit model ook gehad maar vond de wijzerplaat iets te paars
Mooie, veel draagplezier
Mijn beste,
Proficiat met deze sportieve aanwinst!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Het lijkt mij beter dat je voor deze discussie je eigen topic opent.
TS wil vooral aan mede (Invicta) liefhebbers zijn horloge laten zien.
Mijn motto: ben je toevallig óók liefhebber van die specifiek NA dan reageer je.
Ben je géén liefhebber: sla de post dan gewoon even over zonder negatief commentaar.
On topic: have fun met deze blauwe aanwinst!
Stiekem vind ik hem best leuk. Maar de bling houdt mij dan tegen!
Ik hou van horloges…
Goedkoop of duur als ik het mooi vind wil ik het hebben.
Heb ik toch net ff het commentaar van Brandtair gemist zeg.
Ik ook. Ik heb niet een voorkeur van een specifiek merk. Wel van specifieke modellen en als daar nou Tudor, Seiko, Invicta of elke ander merk op zou staan of helemaal geen merk, doet niet terzake. Ben soms best wel kritisch. Zo wil ik bv eigenlijk geen quartz hebben terwijl deze toch betrouwbaar en duurzaam zijn. Ik hou van het mechaniek van een automaat.
was gewoon off topic kritiek op submariner geïnspireerde horloges
ohja, ik heb zelf de band gebrushed, was naar mijn mening meer onder de radar
Ja ga ik ook even doen. Is nu wat te opvallend. Wat gebruik jij daarvoor als ik vragen mag?
Dan gebruik ik gelukkig de goeie
Ikzelf ben ook erg fan van blauw maar schrok ook wel van dit blauw. Ik merkte dat ik hem om die reden ook minder draagtijd gaf. Ik heb hem vervolgens op een zwart leren retro band gezet en nu is het mijn favoriet!
Goed idee👍🏻