NA Invicta Yakuza S1

Hi All,

Mijn laatste aankoop.
Zag op IG een coole film en ik dacht…kijken of het te koop was in NL. Tot mijn verrassing was het in het uitverkoop op de invicta Eu store.

Direct besteld voor ik er rustig over kon nadenken.

Wilde altijd al een Invicta proberen. Toch hele aparte en fun horloges. De kleur en details trok mij erg aan en bovendien met een nh35 automatische uurwerk voor 155€ Kon ik het niet laten.

Omdat het uit het buitenland kwam duurde het 1 week voor het kwam. Gelukkig geen extra belasting/kosten. Er is ook een invicta US en ik denk dat je daar wel extra kosten zou krijgen.

Verpakking zag er mooi uit. Ziet er echt veel duurder uit dan gedacht. Gaaf als kado zou ik denken. 3 ipv 2 jaar garantie.

Anyway denk toch een blijvertje. Vooral omdat ik een verkeerd 24mm smzwarte stalen band mooi kan combineren.

27 likes

Gefeliciteerd !
WoW dat is wel een aparte jongen !

1 like

Dat is een beste maat. 48mm?

Vind je dat verrassend ja?

16 likes

Niet mijn persoonlijke smaak maar zeker een aparte verschijning! Veel draag plezier!

2 likes

Klopt en nog vrij hoog ook. Maar oogt niet super groot en draagt ook niet zo. Tot nu toe draagt het vrij comfortabel.

1 like

Haha ik weet het is een invicta…standaard al korting.
Maar deze heeft dus extra korting en dan online en eBay gechecked…was deze bijna even duur.

2 likes

Wilde ook nog toevoegen. Klantenservice was echt geweldig. Makkelijk telefonisch bereikbaar en ik verwacht ook in de toekomst goede service.
Makkelijk ontvangst en retour(eerste ex-spelers had ene productie fout) via fedex.

Ik ben niet van het kink-shamen en vind het super dat mensen oprecht en enthousiast kiezen voor een horloge als deze, maar kom op. Echt? Hij is enorm! Daar koop je hem toch voor?

1 like

Veel plezier van je aanschaf @tand . Jouw horloge, jouw smaak, jouw plezier.

Geniet er van :+1:

3 likes

Mooi subtiel klokje!

4 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Yup. Die zou als sokkel voor een verkeers-pilon-buttplug dienst kunnen doen, zo groot is hij. 48x16mm.

Moge TS meer draagcomfort tegemoet gaan dan ik vrees.

2 likes

Precies daar gaat het uiteindelijk allemaal om, je vind een horloge mooi en de prijs waard. Dan koop je hem, dus bij deze gefeliciteerd met je invicta en wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

:no_mouth:

Das nog eens een horloge waarmee je opvalt. Best leuk… Weer eens wat anders.
Ik heb laatst ook maar de klantenservice van Invicta op de proef gesteld en zo verschrikkelijk is dat echt niet. De Glycine heeft keurig een nieuwe bezel-insert gekregen, afgesteld en waterproof check. Niks te klagen.
Anyway… Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

2 likes

Leuk!

De eerste Invicta die ik leuk vind… 🫣

Wat een absoluut kanon van een horloge. Draagt t een beetje?

Persoonlijk niet mijn stijl, maar ieder zo zijn eigen. Geniet ervan!

Da’s een flinke! Mij iets te groot en opvallend, maar fun zeker! Gefeliciteerd, geniet ervan!

Nou die is super mooi, is dat iets om voor te sparen of gewoon voor erbij te kopen? Welk merk is dit?

1 like