Thanks voor de album tip! Heerlijk funky.
Van harte Chris. Al vind ik dit niet de mooiste, maar comfort moet er zijn. Voor mij is die willard de mooiste van de laatste tijd. De standaard skx is dan weer de coolste van het stel, kort gevolgd door de turtle. Soms twijfel ik om eens een turtle te kopen, maar ik weet best dat ik die te groot op de pols zal vinden na verloop van tijd. … Dat doet me denken. Ik ga eens een topic openen en de gemeenschap een vraagje stellen
Bedankt weer voor de woorden, beelden en emotie!!
Die mis ik regelmatig.
Ook die mis ik.
De Mini Turtle wordt in de tweede generatie verkocht door Gnomon. Met rood wijzertje. Die mis ik ook soms.
SBDY085:

Zou bijna een duiker gaan kopen.
Sorry, man!
Goed gedaan mijnheer.
Hoeft niet sorry te zeggen. Ik geef anderen nooit de schuld van mijn eigen gedrag.
Mooi hoor.
Maar……inderdaad die plaatsing van het datumvenster
Op basis van de foto’s vond ik dat ook bij zowel m’n limited alpinist als bij deze. Want op een 34 soms scherm loopt het in het oog. Aan de pols? Het is rustiger dan de datum op drie.
Hee, wat zou je zeggen? Alsnog later een Squale bij kopen? Want ergens moet er ook een haai in de kist zitten. 🫣🤫 Toch?
Thanks!
Gaaf hoor, zit er ook naar te kijken. Jammer dat het verschil met de King Turtle (qua prijs) zo groot is.
Ik vind die juist goed Tenzij de datum bijzonder mooi uitgevoerd is kan hij in elk geval beter niet de plek van iets anders innemen. Veel fabrikanten kiezen toch gauw voor een goedkoop aandoend wit vlakje met daarin een minuscuul cijfertje waarvan de typografie meestal totaal vloekt met de rest van de wijzerplaat.
Dit horloge had op zich geen datum nodig, maar de manier waarop hij aanwezig is verziekt in ieder geval niet een belangrijker visueel element.
Ik vind ze in elk geval wel anders genoeg om naast elkaar te bestaan in een grote collectie, zeker gezien jouw voorliefde voor compacte duikertjes.
Erg mooi! Veel plezier er van!
Pareltje van een NA weer geniet van je aanwinst
Gefeliciteerd man! Heb je toch naar me geluisterd
Eerst de Seiko dan de Squale. al was dit niet de intentie
Die kast is erg mooi. Knuffelt de pols goed, kan ik me zo voorstellen. Zet deze maar alvast op het lijstje voor de volgende lunch . Ik ben het ook eens over de datum. Die is erg netjes weggewerkt en een rond datumvenster maakt echt het verschil!
Dank weer voor je toegevoegde waarde aan dit forum. Zoals altijd, zeer gewaardeerd.
Bedankt voor het prettige en leerzame verhaal, ik heb er van genoten.
Gefeliciteerd met je aanwinst.
Die witte Stargate had je m.i. nooit weg moeten doen.
Thanks mensen! En @Aamon, die Stargate was gewoon te groot. Ik vond 'm geweldig, erg mooi. Misschien wel één van de mooiste Seiko duikers ooit, maar ik kon 'm niet dragen zonder gesodemieter. Ik hoop dat wie 'm ook maar kocht er veel plezier van heeft.
Sterker nog: Allebei. Ik kocht 'm terug na twee jaar zoeken, maar verkocht 'm ook weer. Dat geldt ook voor de baby Tuna.
Yup. Zeker, het was dan ook een erg snelle beslissing, al heb ik @TagEd er mee teleur moeten stellen.
Dat komt voor de bakker.
Mooie aanwinst Chris! Gefeliciteerd