NA is dit de Beste San Martin ?

Nou als je de laatste 2 alinea’s goed leest dan beschrijf ik duidelijk mijn beleving en ervaring. En dan kom jij met je onzin AI. Ga nou snel weg !

1 like

Een schitterende hommage aan een NA review. Veel plezier ermee!

29 likes

Ik ben blij dat je er veel uit haalt en het is een mooi horloge.
Maar op het moment dat je zegt dat je één wordt ermee, dan heb je het wel over een stuk (door dubieuze arbeid, en ik heb er zelf ook altijd eentje in de collectie hoor, het is top voor erbij met klussen vakanties ed) massa geproduceerd ijzer zonder enige geschiedenis.
Iedereen mag zijn liefhebberij op zijn of haar eigen manier beleven maar dit is dermate ver van mijn bed dat ik het idee heb dat het neigt naar promotie (of iets anders).

Ik wil absoluut niet op de man spelen maar er gebeurt hier (en in de eerdere topics die als paddenstoelen uit de grond schieten) wel iets wat bedoeld lijkt om veel traffic en interactie te genereren (denk ik).

13 likes

Gefeliciteerd met deze “bloed” mooie San Martin, heel mooi die gradient wp, ik wens je natuurlijk veel draagplezier, zeker nu deze 1 is met je lichaam :+1: :ok_hand:.

Maar waar heb je eigenlijk deze zin vandaan: Nieuwe verstelbare vliegen versluiting die ze toegepast hebben is geweldig. Zo mooi heb ik mijn specs nog niet kunnen maken :wink:

Valt toch wel mee Eddie, zo hard ga ik nu ook weer niet. Heb zelfs plechtig beloofd het verdere jaar 2024 niets meer te kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Proficiat met je NA!

1 like

Ach ja gezonde concurrentie in dit wereld is alleen maar goed toch :smiley:

2 likes

Van nobele komaf! :dolls:

:thinking:

Hoe werkt dat? :fly:

Even zonder gekheid: Ik vind het een mooi horloge en een fraaie wijzerplaat.

1 like

Oohhh nu snap ik 'm pas :joy::cn:

4 likes

Ook een wristshot met deze rode dial? Ben benieuwd.

1 like

Ahhh weer een nieuw verkapt San Martin promotie topic! Ik miste hem al deze week…

11 likes

Ik hoop dat AI toch met een stuk intelligenter vertaalwerk komt dan deze braai

9 likes

Op-de-vlieg verstelbaar…

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Het lijkt me een heel mooi horloge. Heb je ook eigen foto’s?
Het liefst om je pols. Dan is het wat beter in te schatten hoe hij in het echt is.

2 likes

Scherp :grin:

3 likes

Ziet er prachtig uit! Gefeliciteerd!!

1 like

Ik vind hem gewoon prachtig :heart_eyes: :star_struck:
Zo zie je maar dat veel kunt krijgen voor weinig, geniet ervan :ok_hand:

1 like

Kom op Ray, laten we een beetje lief zijn voor elkaar op het HF :smiley:. Kost weinig moeite een felicitatie toch :wink:

1 like

Dat rood knalt eruit. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met deze schitterende SM!!
Draag hem met volle teugen.

1 like

Snelle google translate van on the fly adjustment? Was de review in het chinees ofzo haha

Veel plezier ermee iig

1 like