Na lovende revieuws op YouTube heb ik de nieuwe San Martin aangeschaft om het zelf te ervaren.
San Martin SN0144 RED “JianZhan” geinspirireerd door een van de beroemde Chinees porselein afkomstig uit de Song-dynastie. Duizend jaar oude Keizerlijke theeservies van de koninklijke familie.
Toen ik het uit de verpakking haalde was ik gelijk al onder de indruk van de wijzerplaat maar vooral de afwerking die echt in Top staat is!
Wanneer je het om je pols plaatst, ervaar je een gevoel dat het met je lichaam een 1 zijn gevoel geeft. Dat komt door de afwerking en dat de dikte van de kast maar 10,1 mm is. Overigens draait hij op een automatische uurwerk van Miyota 9015. Nieuwe verstelbare vliegen versluiting die ze toegepast hebben is geweldig.
Om de ham vraag te beantwoorden is dit de beste San Martin Horloge ? Zeg ik JA !
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, mooi horloge ook. Vast de beste bang for buck mogelijk.
Misschien is het mijn paranoïde PFAS en THC brein maar al deze posts lijken bijna AI gestuurde campagnes om buzz rond San Martin te genereren, het lijkt geen mening of beleving maar een promotietekst.
Nee, niet per se, en ik vind het geen leuke suggestie die je doet.
Het gaat meer om het taalgebruik, komt over alsof het letterlijk woord-voor-woord is vertaald vanaf een Chinese productpagina.
Ik ken jou verder niet en als je de Nederlandse taal niet goed machtig bent dan slik ik mijn woorden weer in, maar het is op zijn zachts gezegd opvallend.