NA is dit de Beste San Martin ?

In elk geval is dit JOUW beste San Martin horloge! :slight_smile:

Maar ach deze merknaam, nomen est omen toch @Fate_Amenable_To_Change en als je je merk vernoemd naar de Heilige Martinus van Tours, beschermheilige van Utrecht en Groningen dan moet het wel goed zijn!

1 like

Dikke 10 voor de wijzerplaat, kleine datum op 6 nope

Geniet van je NA

1 like

Waarschijnlijk hebben ze in China gedacht, wat goed genoeg is voor Utrecht en Groningen is ook goed genoeg voor China. :blush:

1 like

Of misschien is begrijpend lezen ook een vak?

Nou, eerlijk gezegd zijn jouw posts gewoon vreemd. Controleer anders de boel even nadat je de tekst door de vertaler hebt gehaald.

2 likes

:joy:

1 like

Het is een openbaar forum. Iedereen mag zeggen en denken wat hij wil. Dit binnen de regels. Als je het daar niet mee eens bent, kan je ook zelf weg gaan.

3 likes

En het dan gewoon klakkeloos reproduceren :joy:

2 likes

Duidelijk niet in het Nederlands aangeleverde reclame… beetje jammer dit pluggen

3 likes

Dankjewel man

Ik kan mij niet voorstellen dat iemand jaloers is op de stukken tekst die jij neerkalkt.

3 likes

Ook is de Lume goed😉

3 likes

Heel erg netjes.

Prima uurwerken ook, inderdaad. Veel beter dan de 8000 serie.

Sorry, maar daar is hij te kort voor, zitten er te veel fouten in, en is de vertaling te rot. Juist in dat opzicht is de moderne LLM beter dan wat je hier leest.

Nou, zo duidelijk was het niet. Een mooie menselijke tekst, met alle fouten van dien.

Minpuntje.

Ik zie ook wat Grand Seiko inspiratie in de kastvorm, maar dit is verder gewoon een tof ding.

Gefeliciteerd!

3 likes

Jij zit aan de drank of heb je wat lekkers door de neus opgesnoven?

2 likes

This watch is being sponsored by… of anders this text is being sponsored by…

Ik zit niet aan de drank en heb ook niks lekkers door de neus opgesnoven. :joy: Ben je snuifexpert?

1 like

Ik ben een fan van dit merk, maar wat heeft dit horloge te maken met Chinees porcelein?
:grimacing:

p.s. zie net dat dit “porcelein” er ook nog is in de kleuren blauw en oranje.

p.s. 2 ff on topic, is dit de beste S.M. neen dus

100m is 328ft… Ik zou me daar helemaal groen en geel aan ergeren…

1 like

Enamel wijzerplaat kleuren en motief zijn geinspireerd door chinese porselein.

2 likes

Ik negeer dit topic :sunglasses:

1 like