NA: Is het een diver, is het een dresser? Nee, het is de Nomos Club!

Van harte, leuk stukje en mooi klok :+1::+1:
Ik denk dat je gewoon een trendsetter bent :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ze zijn cool hoor. Heb deze een maandje geleden gekocht en hij krijgt echt veel polstijd. Veel plezier met jouw club

4 likes

Gefeliciteerd! Ik begrijp het enthousiasme helemaal! Ooit komt ie hier ook. Veel plezier ervan :smiley:!

Gefeliciteerd met deze NA. De Nomos club blijft een erg leuk horloge

Eigenzinnig horloge! Geniet ervan👍

Mooie NA! Merk met een eigen gezicht. Multi inzetbaar. Geniet ervan :slightly_smiling_face:

Mooie NA :blush::+1:

Mooi hoor, approved!

Gaaf! Geniet er van :grinning:

Mooi horloge! Veel plezier ermee gewenst!:ok_hand:

Ik probeer in dit soort topics altijd een groter thema aan te boren zodat ik niet alleen maar zeg “kijk, dit is m’n nieuwe veel te dure aankoop, mooi he?” Dat maakt het hopelijk ook interessanter om te lezen.

Ik geloof er helemaal niks van, meestal als ik iets ontzettend tof vind flopt het compleet :stuck_out_tongue:

3 likes

Mooie Nomos! Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

Gefeliciteerd, mooie aanwinst!

Gefeliciteerd, en nu hoor je ook bij een Club :+1:

Past ook wel weer in een hokje: “Ik wil anders zijn.” :wink:
I'm not weird I'm different - Dr Evil Austin Powers | Make a Meme

En Nomos is hard op weg om best wel populair te worden, hier op HF. Dus straks loopt het halve forum er weer mee! :stuck_out_tongue_winking_eye:
Neemt niet weg dat het een leuk merk is, dat geinige modellen maakt, vind ik in ieder geval (ook).
Zit zelf nog een beetje te twijfelen of ik er nog eens een wil aanschaffen. Ik ben toch wel heel erg een duikerfan en weet niet of ik een Nomos heel vaak zou dragen, in praktijk. Maar zeker leuk! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Gefeliciteerd! Ik vind Nomos ook een mooi merk. Juist omdat ze hun eigen ding doen. De Tangomat en Zurich zijn mijn favoriet.

Fraaie fielddresser(?) jouw Nomos, veel draagplezier! :+1:

Ik hou hier wel van hoor :ok_hand: Gefeliciteerd met de aanwinst

Een prachtige en zeker ’ wat anders’ aanwinst . Heel veel draagplezier gewenst :+1:

Ik ben het in de praktijk gewoon. Hoef ik niks voor te proberen of te willen. En als ik overal een Speedmaster zie op elke hoek van de straat heb ik geen zin meer om er zelf één aan te schaffen.

Deze misschien wel ja. M’n Metro geloof ik niet zo, daar moet je echt raar voor zijn om die leuk te vinden. Met z’n wc deur power reserve indicator en teal accenten. Daar kreeg ik ook veel reacties op in de trend van “niet mijn ding, maar veel plezier ermee.”

De Tangomat vind ik dan weer te saai. De Zurich Weltzeit kan ik wel waarderen.

2 likes