Is it a new Promaster…?
… is it really a new Promaster…?
Nee, natuurlijk niet! Het is een MM300
Dank @Fookus. Waar een bezoekje in Leiden al niet toe leidt lol. Binnenkort een uitgebreide post. Daar heb ik nu geen tijd voor. Eerst genieten
Is it a new Promaster…?
… is it really a new Promaster…?
Nee, natuurlijk niet! Het is een MM300
Dank @Fookus. Waar een bezoekje in Leiden al niet toe leidt lol. Binnenkort een uitgebreide post. Daar heb ik nu geen tijd voor. Eerst genieten
Het is je gelukt. Erg gaaf! Hoe draagt hij? Hoog? Zit al een tijdje te loeren naar de mm300.
Mooi, gefeliciteerd en veel duikplezier!
Prachtig!
Ik ben nu niet geheel objectief want ik loop met smile van oor tot oor rond, maar hij draagt zeer prettig (vanaf 18.00 uur ) en ik herken mij zo 1-2-3 niet in de ervaringen van andere formumleden dat het horloge topzwaar is. Hij is eerlijk gezegd meer in balans op mijn pols dan mijn Sumo. Ik zal op korte termijn goede foto’s plaatsen en meer uitgebreid verhalen. Echt erg blij man hier!
Ha mooi man. Ik kijk uit naar je fotos en verhalen.
Mijn beste,
Chapeau!!
Veel plezier met deze “diep-zinnige” verworvenheid!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis.
Tuurlijk loop je met een grote smile rond, man wat een klatser! Van harte gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!
hallo
prachtige klok
greetz Tom
Gave dikke duiker zeg…! Genieten … en leuk deze hier weer te mogen aanschouwen met wat mooie plaatjes binnenkort:+1:
Deze wil ik ook graag nog eens hebben, je ziet ze weinig volgens mij?
Daar is hij al! Gefeliciteerd met de grail.
Mooi hoor! Heb je snel gedaan.
Gefeliciteerd met de NA, die gaat niet vervelen. En dat van dat topzwaar, valt reuze mee. Je kan hem altijd op een crafter blue zetten. Geniet ervan, dat doe ik namelijk ook van de mijne.
Ja is idd snel gegaan. Maar ja, soms lopen de dingen te mooi! @Fookus biedt om zijn klok te bekijken, en ineens is daar een deal . Twee jaar oude prachtversie, compleet en mint. Me happy…
Gefeliciteerd, hij is het waard geweest!
Eerst maar eens genieten van de stalen band en de meegeleverde rubberen strap eens proberen. @Fookus gaf al de tip om deze eerst wat te verwarmen en ‘op maat’ te buigen. Allemaal food for thought.
Stalen band is zeker geen straf. En ja kan inderdaad de band voor vormen door hem in een glaasje met (niet meer) kokend heet water te leggen. Werkt prima, al blijft de band wel redelijk hard.
Mooi man.
Als je een MM van iemand anders bekijkt en dan waarschijnlijk de band niet precies op lengte hebt lijkt een zwaarder horloge al snel topzwaar. Band te kort, en je moet hem met je andere hand op zijn plek houden, band te lang en hij valt misschien wel naar binnenkant pols. Misschien dat dat een rol speelt.
Combat Sub 11mm
2254 12mm
Colt 13.3mm
Sinn UX 13.5mm
PO2500 14,5mm
MM300 15mm
Sinn U2 15.5mm
Vergeleken bij bv een dunne Seamaster 2254 is je massazwaartepunt ca 1.5mm hoger (de helft van het verschil).
Ik denk dat het massaverschil zelf van grotere invloed is op het draaggevoel dan het hoogteverschil.
Combat Sub 11mm
2254 12mm
Colt 13.3mm
Sinn UX 13.5mm
PO2500 14,5mm
MM300 15mm
Sinn U2 15.5mm
Vergeleken bij bv een dunne Seamaster 2254 is je massazwaartepunt 1.5mm hoger (de helft van het verschil).
Gefeliciteerd met je NA! En veel plezier ermee!