Een druilerige zondagmiddag…
Even geen afspraken of verjaardagen. Helaas ook geen Formule 1. Dochter boven huiswerk maken. Althans, dat wil ze ons doen geloven.
Stilte, heerlijk…
Totdat vrouwlief de TV aanzet en één of andere zoetsappige serie gaat kijken. Of ik ook meekijk, vraagt ze lief. Ok dan.
Na 15 minuten…
Kan ik me niet meer interesseren van wat er zich afspeelt op TV. Langzaam dwalen m’n ogen af naar m’n horloge. Ik kijk naar m’n Hamilton Scuba, m’n eerste automatische horloge. Voorheen alleen maar Quartz uurwerken gehad. Ik kijk hoe mooi die secondewijzer beweegt en denk bij mezelf, jammer eigenlijk dat het uurwerk volledig uit zicht is.
Skeleton dan…
Direct speuren en opzoek naar een NA, leuk! Afgelopen maanden beetje rondkijken, passen en nadenken. Al snel werd ik aangetrokken door een Skeleton van Tissot. Helaas al snel geconstateerd dat dit soort horloges slecht afleesbaar zijn. Hetzelfde probleem met vrijwel alle Skeletons, wel jammer want Mido heeft ook hele mooie.
Dan toch…
Iets gevonden, gepast en verliefd geworden. Geen volledige Skeleton, maar iets wat er in de buurt komt en toch veel beter afleesbaar is.
De NA…
Hamilton Jazzmaster Open Heart!
Bedankt voor het kijken, ik kijk nog even naar het uurwerk…