NA......it's Lovely!

Pas geleden begonnen met de serie Breaking Bad op de bekende streamingdienst. Tweede keer, eerste keer was al weer een poosje geleden.

Geweldige serie, maar het werd nog mooier toen Heisenberg een TagHeuer Monaco van z,n partner kreeg. Is toch een icoon wat ik nog een keer naast m’n Aquaracer in bezit wil hebben. Maar nu helaas geen budget voor. Iets voor in de toekomst laten we maar zeggen.

Ineens een ingeving, is er wellicht iets wat er een beetje op lijkt? Wel voor een vriendelijkere prijs uiteraard. Vierkant ook nog niet in bezit, al met al een nieuwe zoektocht dus! :grinning:

Certina ds Podium Square vind ik ook wel wat maar niet meer te koop. Bovendien ook geen twee subdials zoals de Monaco wat me juist zo aanspreekt.

Hmmm, niet echt veel keuze. Beetje zoeken bij de bekende merken maar niets gevonden. Zoektocht maar ff gelaten voor wat het was.

Totdat … ik per toeval op Insta iets tegen kwam wat me direct aansprak! Bleek van een Engels horlogemerk te zijn die wat bekender is met horlogebandjes, Geckota. Oftewel WatchGecko!

Meteen “om” en dus ook meteen besteld. Soms zijn er momenten dat je er direct zeker van bent, dit was dus zo’n moment.

Hier dus de NA.
Niet echt te vergelijken met een Monaco natuurlijk…
…maar toch een geweldig horloge!
(Thanks to WW :sunglasses:)




77 likes

ziet er goed uit :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Toffe aanwinst :star_struck:

1 like

Nice , geniet ervan :wink:

1 like

:+1:

1 like

Mooie kleurstelling.:+1:
Meca Quartz neem ik aan?

1 like

Gefeliciteerd met de NA. Veel plezier ermee.

1 like

Hele mooie aanwinst, gefeliciteerd.

1 like

Nee, Miyota 6S21.

1 like

Mooi , gefeliciteerd

1 like

BlokcitaatNiet echt te vergelijken met een Monaco natuurlijk…

Nope, een Monza!

images (1)

2 likes

Mooi en origineel horloge! Veel.plezier ermee! :+1:

1 like

Ziet er goed uit. En de serie is goud! Geniet van je horloge en de komende afleveringen

1 like

Mooie aanwinst! :ok_hand:

1 like

Geweldige serie idd. Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

1 like

Erg gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Maar toch wel heel tof! Geen 13 in een dozijn model. Veel plezier ermee!

1 like

Heeft ie ook wel wat van weg iid!

:+1:t2:

Mooi horloge . Veel plezier ermee.

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like