Sinds ik hier op het forum ben heeft de IWC Aquatimer 3548 mijn aandacht. Op de Rikketik enkele exemplaren omgehad, maar kreeg er niet echt een warm gevoel van. Kapotte banden, vieze en beschadigde kasten tegen woekerprijzen. Langzamerhand werd de drang naar deze mooie duiker minder en minder.
Enkele dagen geleden kwam de Aquatimer van @Windhund hier weer voorbij en merkte toch dat hij aan mij bleef knagen.
Elke week kijk is minimaal 2 keer bij bepaalde aanbieders en op MP en Chrono24 of er een betrouwbaar exemplaar te koop wordt aangeboden.
Maar ja, deze week druk,druk,druk, dus het kijken was er bij ingeschoten.
Nu bleek echter dat Jaap aka @SuperC aka ten2two er onlangs een heeft ingeruild van 2004 in zeer goede staat. Helaas, gereserveerd via Chrono24 voor een buitenlandse koper. Jaap bericht gedaan dat mocht de koper afhaken of hij mij dan een PB wil sturen. Zo geschiedde en vanmorgen samen met @HorlogeHalle afgereisd naar Hilversum.
Prima ontvangst door Jaap en na een goede kop koffie de Aquatimer bekeken en gekocht. Wat een fantastisch mooi horloge. In het echt vele malen mooier dan op de foto. Werkelijk schitterend om te zien hoe de wijzerplaat met het daglicht speelt.
De foto’s:
Dank je, erg blij mee!
De rubber band is erg soepel en draagt comfortabel. Ik heb hem nu pas een paar uur om, maar verwacht wel dat mijn mening na enkele dagen dragen ook positief is!