NA: IWC Fliegerchrono ref. 3706

Het was alweer een lange tijd geleden dat ik een nieuw horloge heb aangeschaft, juni 2016 voor het laatst om precies te zijn. Dat was een Omega Speedmaster Professional, overgenomen van een forumlid en nog altijd hartstikke blij mee! Na de vorige aanschaf bestond mijn collectie uit twee stuks, de speedmaster en een sub no date.

Ondanks dat ik zeer tevreden was met mijn collectie, bleef het stiekem kriebelen. Al een dag nadat ik het vorige klokje had gekocht, zat ik alweer te kijken wat er zoal werd aangeboden in de horlogemarkt categorie en op de welbekende advertentie websites.

Afgelopen week kwam opeens deze IWC voorbij. Het was een mooie complete set, dus de stoute schoenen aangetrokken en een bod uitgebracht. Al snel kwam het tot een akkoord met de verkoper dus volgende dag na het werk de auto in. Eenmaal ter plaatse had ik de klok toch stiekem groter verwacht, zeker in vergelijking met de Sub voelt de klok een stuk kleiner aan. Toch besloten het horloge mee te nemen en daar heb ik tot nu toe zeker nog geen spijt van gehad. Begin het horloge steeds meer te waarderen. Nu nog een mooie stalen band erbij :grin:!

Genoeg tekst, tijd voor plaatjes! Al moet ik zeggen dat het lastig is om de IWC mooi op beeld te krijgen, ben ook geen beste fotograaf.

Bedankt voor het kijken!!

62 likes

Mooie aanwinst proficiat!

1 like

Heel erg mooi zeg! :ok_hand: Van harte :thumbsup:

1 like

Goede beslissing, echt een prachtige tijdloze klok!

1 like

Super, erg fraai de IWC, congratz.
Mooie trio ook. Veel draagplezier gewenst.

1 like

Proficiat! Mooi trio zo!

1 like

Fraaie collectie! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Klein draagt fijn. :grin:

1 like

Mijn beste,

Goed hoor!!
Een veelvoud aan aan horloge-plezier!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Hekel aan dagaanduidingen, maar hier geheel verantwoord. Mooiste IWC Flieger chrono (m.u.v. de Doppel van dit mode wellicht), vind ik.

2 likes

Hele mooie aanwinst , en geen afgehakte cijfers! , daar heeft IWC nogal een handje van.
Enjoy!

:joy:

Heel herkenbaar :smile:

1 like

Heel mooi! Net als de rest in jouw collectie!
Veel plezier er mee…

1 like

Mooie aanwinst! :thumbsup: Aan de foto te zien is hij idd kleiner dan de sub. Fijne collectie hoor. :heart_eyes:

1 like

Mooi klokje. Heb van die 3706 een jaar of 10 plezier van gehad in full set versie. Staal in de zomer, leer in de winter. In de tijd dat ik maar EEN klok had, tegenwoordig haast niet meer denkbaar :slight_smile:

1 like

Ja dit is een mooie chrono :thumbsup:
Veel mooier dan die top gun chrono, heeft veel meer
ruimte op de plaat en is ook wat meer bescheiden.

Grt.

1 like

Mooi klokje en dito sokken :wink:
Veel plezier ermee!
Gr.Wander

1 like

Bedankt voor alle leuke reacties! :grin:

Mooie aanwinst! En een schitterende collectie !!

1 like

Jaloersmakende collectie zo!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier ermee !!!
Hippe sokken ook trouwens :smile::+1:

1 like

Mooie klassieker. Past goed in de collectie. Gefeliciteerd :+1:

1 like