Mooi horloge weer Tom. Vindt persoonlijk het datumvenster wel een beetje afbreuk doen zo op de foto’s, maar is in real live vast toch weer mooi. Geniet van je nieuwe fraaie aanwinst!
Deze wijzerplaat is zo veel spannender in real life
Mooi horloge Tom en als je hem weg doet op termijn, doe dan even pb
Had nu onvoldoende ruimte in het horloge potje
Wellicht over week of 4 weer wel
Prachtig smaakvol horloge. Gefeliciteerd
Prachtig!
Oei, die is mooi zeg, veel plezier er mee
Prachtig horloge!
Herkenbaar. Deze, en mijn andere 2 IWC 's, strijden altijd met de Explorer om polstijd.
Zeker richting zomer zit deze bijna standaard om de pols.
Benieuwd of onze collecties meer overeenkomsten vertonen.
Gefeliciteerd met deze topper
Ja weet ik. Ze hebben een jaar of 10 geleden ook ref 3233 geproduceerd. Ook een beetje aan de lompe kant, maar die lijkt nog meer op het vintage exemplaar in je post.
Ik ben bekend met de vroegere modellen van de Inge, maar ik vind ze vrij anoniem in vergelijking met de Genta variant.
Overigens zou ik eerder denk ik voor ander model met caliber 89 gaan dan voor een Inge als ik een vintage zou kopen.
Erg fraai horloge zo, heb enkel eens een aangehad met een zwarte wijzerplaat, zat prima verder. Mooie maat ook!
Nog eens door de NA’s heengegaan. Sinn 903; check. IWC mark; check… En veel van mijn wishlist.
Zelfde smaak blijkbaar.
Erg mooi. Ik kijk ook regelmatig naar de zwarte variant van het horloge. Geniet er van!
Mooi!!! Ook bij mij in gedachten…
Fantastische aanwinst weer @tompj! Wist, helaas en ook maar goed, niet dat deze te koop stond! Geniet er van!
Gefeliciteerd
Echt een heel mooie aanwinst gefeliciteerd.
Supermooie klok met zijn “alles aan kunnende” kastvorm! Deze staat ook nog altijd op mijn verlanglijstje…nu ik weer de witte variant zie, neig ik steeds meer naar de witte! Veel draagplezier ervan!! 🥳
Echt een pareltje geniet ervan en heel veel plezier. Laat die zomer maar komen
Stop it! Ik wil dit jaar even rustig aan doen…
Grappig want 18 maanden terug was deze IWC niet te slijten hier voor Euro 3000 . Zal m even plaatsen in regrets sold
Nu zou ik “m idd laten opfrissen en in het hoekje keeper plaatsen