NA: IWC mark XVI spitfire

Een vriend van me had deze in de aanbieding en ik kon de verleiding niet weerstaan. Altijd wou ik al een IWC. Maar zoals velen van jullie is het: 1 erin dus ook 1 eruit. Maar welke, dat was hier de vraag.

Uiteindelijk heeft mn recent verworven Steelfish toch het gevecht verloren en mocht deze vertrekken.

Behold, my NA:

De mensen die mij een beetje kennen weten dat ik een bandjesfreak ben en ik ben dus ook meteen aan de slag gegaan. De originele band was FUBAR en ook de sluiting had wel wat slagen gekregen (agressieve kantoordesks tegenwoordig)

Gelukkig niets wat een keukensponsje al voor een groot deel kan oplossen et voila:

Nu nog een andere band. En ik hou wel van speciaal. Het was even kijken maar het is toch mn paarse LIC band geworden;

Ik hou deze even aan!

73 likes

Gefeliciteerd, mooi horloge :ok_hand:

1 like

Mooi! Heb die van mij net verkocht, was volgens mij niet de beste move :sweat_smile:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze gerenommeerde aanwinst.
Een sieraad voor om de pols.:ok_hand:
Veel draagplezier dan ook met deze grandioze tijdgenoot.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Tof! Veel draagplezier!

1 like

Prachtige IWC. Congrats!

1 like

Proficiat met deze prachtige IWC.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!!:watch:

1 like

Mooi hoor, hoeveel mm is dit model en hoe groot is je pols? Ik keek recent ook naar dit model hier in het blauwe deel.

1 like

Gefeliciteerd met je schitterende Iwc!

1 like

Mooi. Gefeliciteerd

1 like

Mooi zeg :ok_hand:

1 like

18,5 cm pols, 39mm horloge. Zo zie je het beter gezien die close up wristshots wel eens een vertekend beeld geven:

7 likes

Hier de nieuwe variant ivm een speedmaster.

3 likes

een mooie combi :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Erg mooi horloge.:star_struck:

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Prachtige NA, gefeliciteerd. Gewaagde combi, maar staat je goed

1 like

Haha, klopt helemaal. Dat kunststof met houtmotief van tegenwoordig is knetterhard!

Prachtig horloge :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Geniet ervan

1 like