Een half jaar geleden had ik mijn zinnen gezet op een Tag Heuer Carrera.
Aangekomen bij S&C heb ik deze gepast en moet zeggen dat ik hem prachtig vond.
Echter waren op dat moment ook de Omega AT’s in de aanbieding en ja hoor op het einde van het liedje eindigde ik met een AT aan de pols.
Ik koos de witte omdat deze zo lekker in de collectie viel maar vond de blauwe plaat eigenlijk het mooist, misschien achteraf toch beter een blauwe moeten kiezen? Ook de 41.5mm was toch groter dan ik dacht, misschien achteraf beter voor de 38,5mm moeten kiezen?
De vele positieve reacties op het forum deden me even geloven dat ik de juiste keus had gemaakt maar na een paar weken wist ik dat het geen blijvertje zou zijn. Enkele weken geleden was ik er voor mezelf wel uit de AT moest vertrekken en er zou een pilot voor in de plaats komen. Na getwijfel tussen de IWC Mark XVIII en een Airking (zou betekenen nog even doorsparen en dat was het me niet waard) is de keus gevallen op de IWC.
Na een afspraak voor een zwarte IWC (paste beter naast mijn blauwe Monaco, maar daar trap ik toch maar niet meer in ) gecanceld te hebben is het uiteindelijk de IWC Mark XVIII Le Petit Prince geworden.
Jaap had er een te koop staan dus vanmiddag maar eens richting Hilversum gereden. Na wat harde onderhandelingstechnieken Ben ik uiteindelijk met een Omega AT minder en een IWC Mark XVIII rijker weer richting huis gegaan.
Snotverdikkemmedori! Wat een ontzettend mooi horloge!
Le petit Prince. Bekend boekje uit mijn jeugd.
Heb je ook nog een foto van de achterkant? Daar staat toch een speciale gravure?
Veel plezier met dit fantastische horloge
Gr.Wander
Deze vind ik persoonlijk ook prachtig. Moet elke keer genieten zijn als je naar dat moois kijkt dat je om je pols hebt zitten. Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst!
Zo ga je winkelen voor een Carrera en eindig je een paar maanden later met een le petit prince.
Allebei mooie horloges, maar deze valt toch wel in de categorie ‘andere koek’.
Van harte!