NA: IWC MK XVIII ‘Petit Prince’

:tired_face:
Neeeeeeeeee!

2 likes

Eén van de mooiste uitvoeringen van IWC, althans, vind ik.
Geniet er van!

1 like

Of je daar blij mee moet zijn…?

Even een wat rustiger bandje aan het proberen…

Any thoughts?

6 likes

Ik vind persoonlijk die band van IWC erg fraai, wellicht een vergelijkbare in donkerbruin.
Suède vind ik niet zon succes :pensive:

2 likes

Gefeliciteerd, een fraaie aanwinst :+1:

1 like

Fraaie aanwinst met die blauwe plaat :+1: al gaat mijn voorkeur uit naar de stalen band.

1 like

Proficiat!!

Ik zou 'm op de Santoni houden!

2 likes

Ik kan niet goed zeggen waarom maar ik vind 'm ook mooier op de OEM band.

Mooie aankoop! Je houdt de heren horlogehandelaren aardig bezig zo!

1 like

Ik vind hem op mijn eigen foto’s ook minder. In de praktijk echter mooier met die suede band.

Even nog een poging:

Niet veel beter…

2 likes

Voor casual aangelegenheden vind ik het wel kunnen eigenlijk. Toont mooier op de pols op je nieuwe foto’s, echt een plaatje!

1 like

Oef Panerai weg??!! :flushed:
Nou ja, deze is iig makkelijker te combineren en wat behoudender :v:t2:

1 like

Toch de knoop doorgehakt qua ‘niet inhouse’ uurwerken? Dat hield je toch een tijd tegen. Vind het persoonlijk een erg gaaf model. 40mm wellicht iets te groot voor mijn pols. Is deze niet meer in 37mm te krijgen? Of zijn dat alleen de ‘oude’?

Geniet ervan (zolang het kan) :stuck_out_tongue_winking_eye: :muscle:t2:

Af en toe een degelijke eta, daar kan ik prima mee uit de voeten hoor.

In andere kleurstellingen zijn ze er ook in 36mm. O.m. Een prachtige grijze uitvoering.

1 like

Wat een enorm mooi horloge!!!
Van harte gefeliciteerd en heel veel draagplezier gewenst.

1 like

Suede niet echt tof op dit horloge, ik zou het eens proberen met een simpele shell cordovan. Helemaal als ie wat doorleefder wordt.

1 like

De originele band maakt het toch al erg mooie horloge!

Bij twijfel zou ik denken : IWC heeft er echt wel over gedacht wat voor band het meest matcht …

1 like

Okay okay…even terug op de Santoni:

18 likes

:heart_eyes:

Sorry dat ik zo door blijf zeuren, maar ik vind dit echt een erg gaaf horloge. Irl veel mooier dan op mijn foto’s. Draagt heerlijk. Sportief maar toch ingetogen. Zou dit een blijvertje zijn?:stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes