Prachtig horloge, gefeliciteerd! Goed dat je de orginele band er weer om hebt, die staat echt geweldig.
Zondagochtend kraker? Waar staat dit voor?
Super Ocean Heritage II
Misschien domme vraag, maar hoe draag he hem ?
Als dresser ? Onder een pak ? Ook formeel ?
Of alleen. casual ? sportief ?
Heb hem zelf nog nooit gepast en vraag me af of hij qua dress gevoel voldoende brengt en voor casual niet te smart is.
Wat dacht je van in al deze scenario’s?
Ik draag hem/ga hem dragen in de vrije tijd. Onder een pak zullen velen hem ook prima vinden, maar ik ben dan van de ‘echte’ dressers.
Je bent wel heel streng voor jezelf Tom
Hele mooie klok! Zelf de zwarte wijzerplaat en makkelijk up en down te dressen… Zonder contraststiksel is het sneller dressy, maar kan casual ook goed op bijv kevlar. Veel plezier ervan!
D’r zal best wel eens een vrijdag tussen zitten dat ie stiekem toch omgaat . En dan wellicht op een rustiger band inderdaad.
Exact dat zou mijn enige probleem met dit horloge mogelijk kunnen zijn. Uurwerk vind ik waarschijnlijk mooi genoeg en ik zou zeker genieten van de ingetogen klasse!
Maarrrr wanneer zou ik hem dragen ?
Voor casual vind ik hem mogelijk toch te chique. Hoewel mijn casual met de jaren smarter wordt.
Onder pak of zakelijk gaat hij het mogelijk afleggen.
Twijfel qua blauwe plaat al een tijdje tussen de 40 mm meistersinger en deze.
De petit prince vind ik qua model en looks helemaal top en mooier maar mogelijk niet dressy genoeg. En wel wat te duur voor in de doos…