Vorige week kon ik een IWC Pilot 3777 kopen voor een hele mooie prijs.
Ik had net daarvoor een goed aanbod voor een ander merk horloge na lang wikken en wegen laten lopen om persoonlijke redenen.
Ik wilde even geen horloges meer kopen.
Maar toen kwam die 3777 voorbij. Een horloge wat ik al heel lang wil maar door de prijs nooit serieus in overweging had genomen.
Maar er was 1 vervelend dingetje: er zaten geen doos en papieren bij. En de verkoper wist de leeftijd van het horloge niet.
Na adviezen van een aantal mensen in het IWC Only topic heb ik het horloge niet gekocht. Nog dank daarvoor heren.
Maar het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.
En toen kwam ik deze 377709 tegen. Een nieuwer model dan de 3777, en veel jonger (3 jaar oud). Ook nog voor een prima prijs. En niet onbelangrijk: Full set.
En die kon ik niet laten lopen. Dus ik heb met een verhoogde hartslag (vanwege de prijs en het feit dat ik nu echt een horloge ging aanschaffen van mijn lievelingsmerk) op de knop gedrukt.
Vandaag kwam het horloge binnen. Met trillende handjes de doos opgengemaakt. En wat een moment was dat. Daar kwam een prachtig exemplaar uit de doos. Man man wat ben ik blij!
Eindelijk!
Het Santoni bandje is wat meer gedragen dan doorsnee en vertoond wat scheuren. Maar dat wist ik. En is voor mij niet erg, want ik vind het geen mooie band. Dus ik heb vandaag 2 verschillende banden besteld: 1 leer en 1 stof. Kijken wat het fijnste draagt.
Ok, dan de plaatjes: