NA; IWC Pilot Spitfire chrono + Rolex Explorer II (nieuw)

Klopt niet standaard, maar wel als extra te bestellen bij IWC.

Mooi hoor. Van harte!

Gefeliciteerd, leuk ding!

Ach. In house is een overgewaardeerd concept. Mijn grootste hang-up over de 7750 is dat je het vaak in vrij dikke horloges aantreft. Ik heb altijd liever een dun OEM uurwerk dan een dik in-house uurwerk. :+1:

Prachtig! Blij dat te horen. Maar bedenk wel dat dat ook zeker is omdat er

:wink: Want ja, vouwsluitingen zijn nu eenmaal niet zo comfortabel als gespen. Met name kleine gespen.

Draag 'm in goede gezondheid & fijne dagen.

Ik denk dat die chrono het ook prima doet op een seatbelt-NATO van 20 ballen. :+1: Ziet er uit als een swappertje. :slight_smile:

3 likes

Mooie fliegeruhr. Gefeliciteerd!
Veel plezier er mee!

1 like

Prachtig! Deze straat heel hoog op mijn lijstje🄰

1 like

Prachtig!

1 like

In house, overgewaardeerd… eigenlijk wel mee eens hoor. Maar voor mij wel een reden om de aankoopprijs te rechtvaardigen. :grinning:

Prachtig horloge en geniet ervan!

Aangaande bovenstaand, klopt maar dit uurwerk heeft zichzelf wel echt bewezen en is goed te servicesen. In house is soms ook uit armoede geboren(zie ETA verhaal) en ik heb liever deze!

1 like

Gefeliciteerd met deze zeer mooie aanwinst!

1 like

Heel mooi, veel draagplezier gewenst.

1 like

Een bijzonder mooie IWC. De Valjoux 7750 zit uiteraard in vele andere merken Ć©n IWC’s. Maar ook een uurwerk wat zich door en door bewezen heeft. En het is een puur chronograaf uurwerk, dus bv geen 2892 met opgekoppelde chronograafmodule. Ik zou er niet zo mee zitten.

1 like

Heerlijk horloge! Geniet ervan!

1 like

Ah joh, vanaf 50 Euro is alles een rare rationalisatie. Je hebt een coole IWC pilot chrono in handen, ik stel voor dat je niet te lang nadenkt over rechtvaardiging en dat ding gewoon lekker gaat dragen of zo. :slight_smile:

En het is een column wheel chronograph in plaats van cam & lever. Helpt dat?

2 likes

Haha I knowšŸ˜‰.

En natuurlijk is er niks mis met een 7750. Heb 2 andere horloges met dit uurwerk.

Aanrader de groene band. Heb hem op bruin nu wat maanden gedragen, maar op groen komt hij beter tot zn recht!

1 like

Mooie aankoop, gefeliciteerd met de IWC!

1 like

Prachtige IWC! Geniet ervan!

1 like

Heel mooi en staat je goed! Gefeliciteerd :star_struck:

1 like

Iedereen dank voor de leuke en positieve reacties :+1:

1 like

Zojuist de garantie periode verlengd naar 8 (!) jaar. Even de qr code op de kaart scannen, gegevens invullen en klaar.

1 like