NA: IWC Portugieser Hand-Wound 1939

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige NA :+1:

1 like

gefeliciteerd met deze NA,
draag hem met plezier

1 like

Veel plezier met je NA toegewenst. Ik kan er erg gan genieten als het uurwerk de hele kast vult en dit goed zichtbaar is.

1 like

Gefeliciteerd met je NA.

Ik vind het ding mooi qua proporties.
En het uurwerk ziet er supermooi uit.

1 like

Mooi horloge, veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Het gaat deze band worden

Maar ik ben nog niet helemaal zeker van de kleur van de stitching. Wat denken jullie?

Lichtbruin?

Zwart?

Kleur van de band?

6 likes

Wat een beauty! :ok_hand: Van harte en veel draagplezier gewenst.

1 like

Stitching lichtbruin is fraai bij deze kleur band imo. Mooie band ook…staat 'm perfect.

1 like

Leuk klokkie zeg :ok_hand:

1 like

Kleur van de band,en wat een knaller is het,veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Een heel mooie icoon onder de klassiekers, van harte gefeliciteerd !!

Ik heb hem zelf vorig jaar nog gepast, voor een 2 e keer, maar ik vond hem net te groot tonen, al is hij zeker prachtig.

1 like

Bruin past heel goed in diverse tinten.

2 likes

Inderdaad.
Misschien koop ik er nog eens een zwarte ook bij.
De bruine is besteld in ieder geval. Hopelijk over een paar weken klaar en verstuurd vanuit Vietnam.

1 like

Deze John

1 like

Het is een AI foto. Het is een mooie band. Maar ik ben bang (na het goed bekijken van de echte foto’s van de band) dat de draad wel heel licht is.
Ik heb uiteindelijk besloten om voor de zwarte stitching te gaan.
We zullen zien hoe het uitpakt.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie IWC, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:
Persoonlijk vind ik de croco band er het mooist op staan, maar is gewoon kwestie van smaken verschillen :smiley:

1 like

1 like

Alle 3 de combo’s zijn mooi, maar mijn voorkeur is zwart.

1 like

Een prachtige IWC, heerlijk! En met 10mm dikte ook nog goed draagbaar (vooral in vergelijking met de Big Pilot 46). Gefeliciteerd en ik ben heel benieuwd naar welke andere IWC je hebt afgezegd voor deze fraaie aanwinst.

1 like

Prachtig! IWC ontgaat mij nog steeds helaas, vaak vanwege het formaat. Maar dit is prachtig!

1 like