NA IWC Portugieser

Ik zat al een jaar te dubben over een portugieser chrono of een 7 days. De laatste mag ik pas als ik wat targets heb gehaald, dus wat doe je dan, tja valsspelen en een andere portugieser kopen. Dan kan ik uiteindelijk het beste bepalen welke van de twee het beste bevalt :wink:

Afgelopen week de verzameling een klein beetje ingekrompen een aantal horloges de deur uit gedaan en de IWC portugieser IW3716 met het nieuwe uurwerk in ontvangst mogen nemen. Met Jeroen van Wristcandy een gezellige deal gesloten en toevallig was ie enkele dagen na ons contact in de buurt dus service aan huis dit keer. Reuze gezellig, en fijn ook als je toch gaat ruilen dat het allemaal meteen kan.

Ik heb `m inmiddels 6 dagen non-stop omgehad, zelden zo lang niet gewisseld. De eerste dag ergerde ik me nog aan de vlindersluiting, maar na een paar dagen merk je dat die zo ongeveer in één beweging dit kan.

Het is een schitterend horloge en ik merk dat afwerkingsniveau mij veel plezier doet. ik heb oa. mijn speedmaster ingeruild waar dat in mijn ogen compleet ontbreekt. Kortom, ben er erg blij mee.

Het horloge is zo goed als nieuw, en je weet het…

De arme IWC werd ingeruild voor een daytona, u kent wellicht het verhaal. Hier blijft ze een stuk langer wonen, dat weet ik na een week zeker. De rest van de horlogedoos blijft wel wat mopperen dat ze niet meer uitgelaten worden.

Zoals ik al zei, het afwerkingsniveau is heerlijk bij dit horloge. Op de fotos lijkt de kast vol krassen te zitten, nou de ringen op de kleine wijzers zijn met het blote oog al bijna niet te zien. Het was al bijna donker dus ik zal later nog wat betere foto`s maken, hierbij vast een impressie:

106 likes

Schitterend horloge met manufactur uurwerk! Van harte gefeliciteerd! :sunglasses: :+1:

1 like

Pracht van een aanwinst :+1::+1::+1:

1 like

Jaloers! Gefeliciteerd!!

1 like

Wat een mooi horloge! Gefeliciteerd

1 like

Daar had ik ook een macrofoto van gemaakt, maar als je je horloge niet helemaal reinigt kijker het in Photoshop lijkt na een week alsof je met een microscoop onder je nagels zit te kijken :slight_smile:

Eentje van het internet dan maar:

8 likes

Mooie dame, Uhh horloge!

2 likes

Van harte proficiat. Blijft een mooi horloge. :ok_hand:

1 like

1 like

Gefeliciteerd en prachtig horloge.
Enige wat ik niet begrijp: water-resistant 3bar :scream:
Dat is spat waterdicht, zo moeilijk is het niet om dat op 10 bar te krijgen. Mag ook wel voor het geld, vind ik dan hè.
Genoeg gezeur van mijn zijde gewoon jaloers :sweat_smile:, geniet ervan!

3 likes

Lekker hoor (ook na plaatje 1), top aanwinst, veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd.

1 like

Mooi man, van harte!

1 like

Een beauty! :heart_eyes: Heel veel plezier ermee gewenst! :+1:

1 like

Geniet ervan! :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:

7 likes

Die reclameposter, geniaal, liet ik ook aan mijn vriendin zien toen ze mij ontmoete!
Het horloge, fenomenaal.
Geniet van je geweldige aankoop.

1 like

Jep, dat is m :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

Ik heb de arme IWC ingeruild voor een Daytona. :face_with_hand_over_mouth: Maar als ik dat niet had gedaan, dan had jij er nu niet van kunnen genieten! :wink:

1 like

Ik heb altijd een zwak gehad voor de IWC Portugieser, echt een geweldige klok. Getuigd van stijl en smaak. Veel plezier met deze prachtige klok :+1::+1::+1:

1 like

Super leuk verhaal en super foto’s! Van harte gefeliciteerd met jouw prachtige IWC! Blijft in mijn ogen het beste horlogemerk om te hebben wanneer je ook nog eens een bepaald automerk in de garage hebt staan :ok_hand: :ok_hand:

2 likes