Bruin !!!
Bruin complimenteert de faux patina meer imho, maar groen staat zeker niet slecht
Heel mooie aanwinst! Hopelijk dit jaar een mark XIX en een petit prince met dit uurwerk
Heb deze al enkele malen aarzelend bij een AD staan bekijken, wat een top horloge Tom!
Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier gewenst.
Owh en voor wat het waard is, ik zou hem op een bruine band houden.
Mooi aanwinst, en groen staat
Mooi ding hoor. Vind het dial ontwerp van deze Spitfire een stuk strakker dan de laatste Mark. Geniet ervan!
Is dit niet gewoon een ETA 2892?
Gefeliciteerd !!
De basis blijkbaar wel zo te lezen, maar het uurwerk is doorgedreven aangepast. Betere antimagnetische eigenschappen, gangreserve 3 dagen ipv 2 enz. Ik heb’t liever zo dan een brak eigen ontwerp
vs
Lijkt me absoluut niet hetzelfde.
Wow. Nooit echt naar gekeken maar eenvoud maakt indruk zeg. Proficiat
Daar heb je gelijk in en daar is IWC ook goed in.
Inderdaad. Ogenschijnlijk eenvoudig, maar erg goed uitgewerkt.
Ook niet. Het blijkt gewoon echt een ander uurwerk te zijn.
Het ziet er ook zo uit alleszins. Dan klopt watchbase hun info niet
Die klopt inderdaad niet.
Het is ‘gebaseerd op de architectuur van de ETA’, dus ik denk dat daar de verwarring vandaan komt. Volgens IWC is het wel helemaal in house gemaakt.
Mooie nieuwe aanwinst, gefeliciteerd. Ik heb een beetje moeite met de naam Spitfire, vanwege de historie en de designkeuzes voor dit horloge. Maar het is in alle eenvoud wel een heel mooi ontwerp.
Oef, ik voel een volgend stapje down the rabbit hole aankomen.
En dat 4j na de originele post. Er staat trouwens een mooie IWC flieger in het blauw, wel een chrono.