Op woensdag ontving ik een nieuwe oude aanwinst:
Cal. 150 IWC Electronic, dus met een ESA hummer.
Bouwjaar 1971. Ik vond de kastvorm en de diepblauwe plaat erg aantrekkelijk. Na een tweetal Omega hummertjes is dit alweer de derde.
Enfin, foto’s!
Op woensdag ontving ik een nieuwe oude aanwinst:
Cal. 150 IWC Electronic, dus met een ESA hummer.
Bouwjaar 1971. Ik vond de kastvorm en de diepblauwe plaat erg aantrekkelijk. Na een tweetal Omega hummertjes is dit alweer de derde.
Enfin, foto’s!
Mooie IWC zoemert! Sierlijke wijzerplaat, erg mooi model.
Superlekker!
inderdaad, zeer mooi
Bijzondere NA Bernard. Geniet van de mooie blauwe dial
Heel cool ding!
Zelf heb bij quartz / batterij altijd zoiets van ‘als ik dat horloge dan eens per jaar draag is steeds dan de batterij leeg’. Ik heb dan ook geen horloges die op batterij lopen in de ‘collectie’ (ik begreep dat je een beetje uit moe(s)t kijken met het gebruik van dat woord). Jij hebt ook aardig wat horloges, hoe doe jij dat? Er bestaat niet zoiets als een massaschakelaar voor horloges, toch?
Ik wissel batterijen zelf. Dat doe ik zorgvuldiger en voorzichtiger dan de meeste horlogemakers/juweliers.
Daarbij zet ik ze ook regelmatig stil en heb ik niet overal altijd een batterij in zitten.
De dingen die ik met enige regelmaat draag hebben natuurlijk wel een batterij erin.
Mooie IWC. Flink ding wel volgens mij?
Heb een zwak voor zoemers.
Wat een heerlijke IWC hummer.
Gefeliciteerd met deze NA Bernard
Mijn beste,
Proficiat!!
Geniet er met volle teugen van!!
Hij vult je pols oppervlak goed op anders!
Bijzondere aanwinst, geniet ervan!
Leuk gefeliciteerd.
Gefeliciteerd
Mooi en apart, veel plezier ermee
Mooi en bijzonder. Heel veel plezier ermee.
Mooie kleur wijzerplaat. Ondanks het tritium nog in nette conditie. Wat is de foto van een website/database met die iwc info?
Heel toffe aanwinst
Van harte! Heel gaaf.