NA.... ja en nee

Mijn Tissot touch uit 2006 had het (weer) begeven. In 2011 heeft ie een nieuw hart gekregen (kosteloos door Tissot) maar het nieuwe hart heeft het na ruim 5 jaar ook begeven.
Gebruik gemaakt van de omruilregeling (met bijbetaling) met als resultaat onderstaande nieuwe Tissot Touch.

7 likes

Hier meer geluk mee gewenst. Wel goede service van Tissot :+1:

1 like

Wat kost dat nou, zon 5-jaarlijks klokvervangingsabbonement?

Hmmm beide keren kapot na 5jr?

Hoe werkt die omruilregeling van Tissot?

In principe betaal je de helft bij onder inlevering van de oude kapotte.
Voorwaarde is wel dat je “soortgelijk” horloge terugkoopt.

Het was bij Tissot bekend dat de eerste “touchen” niet oneindig mee gingen.

Op een gegeven moment reageert ie niet meer op de pushers. Het “touch” gedeelte werkt dan soms wel en soms (meestal :frowning: ) niet meer.

Is dat probleem opgelost met de nieuwe versies?

Mijn beste,

Ziet er weer fantastisch uit!!
Ik wens je er een aangename tijd mee. :+1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

ehhh… ik hoop het :confounded:

1 like

Een adequate Zwitserse aanwinst met een sportieve touch!!

Dat hij je maar vele mooie tijdloze momenten mag bezorgen.

Frutta di mare d’Addario

7 likes

Ik schrik toch wel van dit Tissot touch verhaal. Ik vind het helemaal niks.
't Is toch geen Trabant?

Voor mij de reden er met een grote boog omheen te lopen. Watchuseek staat vol met dit soort horror verhalen.

och, horror…

mijn leven hangt er niet van af en Tissot lost het netjes op.
de eerste keer heeft het mij helemaal geen cent gekost. Hield er nog een leuke “travelcase” aan over :slight_smile:

3 likes

Tja, ook de nieuwere types zijn blijkbaar niet vrij van problemen. Ik heb op de laatste rikketik als wilde gok een niet werkende T-touch expert gekocht in de hoop dat een nieuw batterijtje voldoende zou zijn. Nou niet dus. Met geen 10 paarden aan de gang te krijgen. Ligt inmiddels dus ook bij Tissot voor een nieuw binnenwerk. Omdat ik alle drama’s op internet ook al gelezen had vielen de reparatiekosten me niet eens tegen. Het resultaat heeft ook vast niet het eeuwige leven, maar ja, ze zijn zo leuk. :sweat_smile:

Jij ook veel plezier met de hernieuwde aanwinst en hopelijk kun je er lang van genieten!

1 like

ik had een titanium, nu een stalen, dus ff wennen aan het gewicht… :slight_smile:

1 like

Ah, ja dat zal wel wennen zijn. Ik heb een Titanium opgestuurd, dus ik hoop dat ik die ook terug krijg. :grin:

1 like

Hopelijk heb je van dit overigens fraaie exemplaar langer plezier.
Geniet ervan.

1 like