Proficiat! Op mijn wenslijst staat een simpele reverso met zicht op het uurwerk.
Van harte proficiat met deze mooie aanwinst.
Hij is zeker niet te groot. Ik zal straks een kiekje maken voor een spiegel voor een realistisch beeld.
Schitterende aanvulling zeg
Schitterende JLC! Van harte gefeliciteerd!
Van Harte! Klassiek, understated en uniek, wat wil je nog meer. Vreselijk veel plezier er mee.
Heel stijlvol Tom. Prachtig. Gefeliciteerd!
Heel bijzonder, je ziet ze niet vaak. Gefeliciteerd!
Beetje vrouwenhorloge dacht ik altijd maar ik begin er steeds meer naar te neigen. Wellicht toch maar eens proberen.
Sinds kort ook ‘om’, met een reverso-style horloge. Mooi, maar komt niet in de buurt van jouw prachtige JLC. Klassiek, smaakvol, hier kan je mee voor de dag komen. Geniet ervan!
Ben wel benieuwd bij welke gelegenheden je deze draagt. Gewoon naar werk (afhankelijk van je job natuurlijk) of alleen voor speciale gelegenheden?
Eigenlijk gewoon wanneer ik zin heb. Ik vind het geen probleem om dressers te dragen in mijn vrije tijd. Naar het strand gaat hij niet mee.
Dan krijgt hij in ieder geval de polstijd (om één of andere reden stelt mijn keyboard ‘pilstijd’ voor) die hij verdient.
Mooi horloge en begerigwaardig, de enige opmerking is dat het wel voorzien is van een forse kroon.
Die heeft hier natuurlijk een belangrijkere rol dan bij een automaat of een quartz, maar hij brengt het horloge een beetje uit evenwicht.
Je moet er wel 8 dagen aan opwinden, dan moet je iets hebben om vast te pakken. De kroon van een handopwinder hoort wat forser te zijn lijkt me. Die van de grand seiko sbgw231 is ook wat fors tov de 37mm van het horloge. Ik vind dat wel een mooi teken van functie.
Inderdaad, dat gaf ik ook aan in mijn post.
Ik ben even gaan kijken bij andere van hun Reverso modellen en ze hebben soms elegante kronen die meer in de kast verdwijnen, maar waarschijnlijk te lastig of kwetsbaar zijn voor de taak bij dit horloge.
Wat een chique horloge! Erg mooi, veel plezier ermee.
Wat een verschil! Kan prima idd. Is op foto gewoon niet te beoordelen. Gaaf horloge. Mooi merk👌🏻
Hé, de jouwe is nog open voor business? Ik probeer volk maar zover te krijgen dat ze langskomen voor jolijt in de tuin, maar nix.
Polo gaat bij mij niet meer, ik heb net kruidenbakken aan de borders getimmerd en een Olijfboom naast het tweede terras gezet, dus… Kubb zou nog net moeten kunnen.