Ik kan me dat helemaal voorstellen.
Zeer fraaie aanwinst, proficiat!
Ik snap het volkomen zeer mooi exemplaar. Gefeliciteerd, maar die tekeningen mogen er ook zijn.
Alweer zoān kanjer. Woā¦w.
Prachtige aanwinst; absolute perfectie
Zoals je zelf zegt, heel veel te doen op die wijzerplaat, maar toch perfect in balans
Heel veel draagplezier met deze topper.
Laatst deed ik nog weer eens het denkspelletje āik verkoop mān hele collectie en ik koop er 1 horloge voor terugā En toen kwam ik op deze uit
Werkelijk enige nadeel van dit horloge is dat er ook zoān prachtige gouden versie van isā¦
Werkelijk schitterend
Helaas bijna 2x zo duur, waarom doen ze dat nou?
Lekker Tom. Mooie aanvulling op de rest en heerlijk om al die āverborgenā details te zien
Prachtige JLC! Veel draagplezier gewenst!
Prachtige JLC, wat een topper!
Het blijft een prachtig merk, Jeager-leCoultre. De gehele Masterlijn is ingetogen, functioneel en daardoor naar mijn mening ook tijdloos. Als ik oudere modellen uit deze lijn bekijk vind ik ze nooit gedateerd overkomen. Daar komt nog bij dat maar weinig merken een zo hoog manufactuurgehalte hebben als Jeager-leCoultre. Nagenoeg alle onderdelen komen uit het āGrande Maisonā te Le Sentier. Daardoor kan de prijs, ondanks dat het om veel geld gaat, toch nog enigszins fair blijven. Dus niet zo overprijsd als horloges van hun buren. Veel geluk gewenst met dit fraaie horloge.
Wat een super collectie zeg! Om van te watertanden! heel veel plezier met de nieuwe chrono!
Die JLC is prachtig hoor Tom maar die IWC met die prachtige numerals en smal second is toch ook een plaatje in het goud. Ook erg geslaagd en ik hou wel van die eenvoud.
Toch die details van die JLC zijn ook niet te versmaden, ben blij dat ik niet voor de keuze sta
Dat was zeker geen gemakkelijke. En zoals het dan gaat, de IWC blijft ook hangen. Wie weetā¦
Mooi Tom. Topding.
Echt een prachtige aanwinst!
Helemaal in balans als ontwerp en veel gave details!
Prachtig horloge en dito collectie, super!
Pfoe, als je die er ooit nog bij kunt nemen dan heb je wel een killer collectie bij elkaar. Dat goud vind ik zo goed passen bij dat ontwerp, echt een snoepje hoor. En verder zo een mooi strak geheel.
Dan zou nu de Explorer moeten gaan. Dat lijkt me gewoon niet echt verstandig.
Schitterend! Gefeliciteerd en geniet ervan.