NA Jaeger-leCoultre Master Memovox

Afgelopen maand heb ik een leuke leeftijd bereikt en vond ik het tijd om mezelf een cadeau te geven. Wat anders dan een horloge natuurlijk :joy: @551er zei ooit tegen me, morgen is het maandag, reden genoeg voor de aanschaf van een horloge, ik had er iets meer voor nodig :joy:

Ik had dit model bij een roadshow van JLC in september 2020 al gezien en eerst bedacht het te kopen voor kerst, maar aangezien de winkel dicht waren met kerst heb ik besloten te wachten.

S&C Den Haag hebben er daadwerkelijk een feest van gemaakt, gebak, champagne (jammer ik drink geen alcohol), nog wat kleine presentjes en veel van de bekende chocolades verder wat het tijd voor het horloge.

Wat me opvalt aan het horloge na een weekje dragen:

  • ik gebruik de memovox functie veel! Ik werk op kantoor en vergeet nu een stuk minder vergaderingen :joy:
  • de proporties van het horloge zijn heerlijk. Door de memovox is het net even iets dikker, en dat maakt het horloge erg indrukwekkend
  • de kwaliteit van het horloge is weer subliem, schitterend afgewerkt en ik ben erg onder de indruk van JLC en de koers die ze varen de laatste jaren
  • de kwaliteit van de strap is ook buitengewoon. Een iets dikker horloge verdient een iets stevigere strap, perfect gedaan

Bij Schaap en thuis natuurlijk wat foto’s gemaakt (die voornamelijk mislukt zijn :joy: ). Ik heb het horloge net op een blauwe molequin band gezet en voor mijn gevoel komt de secondewijzer er nu veel beter uit.






Ik ben er heel blij mee !! :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

129 likes

Gave complicatie en een mooi horloge!
De blauwe secondenwijzer is ook tof.

1 like

mooi op die blauwe band! gefeliciteerd :partying_face:

2 likes

Prachtige aanwinst :heart_eyes::heart_eyes:

Mooie combi met die blauwe band :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig !!

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Het enthousiaste straalt er vanaf!!
Chique met een frisse toets.
Ik wens je er derhalve een blijmoedige tijd mee.
Draag hem in volle gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Een prachtig exemplaar. Leuk hoor Pim, daar heb je vast nog jaren plezier van. :slight_smile

1 like

Zo, dat is een indrukwekkende NA. Prachtig horloge, daar ga je zeker nog lang plezier aan beleven. Geniet er van!

1 like

Schitterend horloge!

1 like

Mooi!

1 like

Très chic. Een JLC classic.

1 like

Gefeliciteerd met je respectabele leeftijd en dito horloge! Heel fraai en ook op mijn vizier en dat zal nog wel even zo blijven…:grinning:

1 like

Prachtig horloge, heel mooi. En de blauwe band doet het goed voor mij. Enjoy!

1 like

Mooie aanwinst en die blauwe sloffen staan 'm erg goed!

1 like

Prachtig! De groeten van z’n ouwe broertje

7 likes

Prachtige toevoeging aan je collectie en een mooie NA :ok_hand:

1 like

Chic ding. Lekker hoor. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met het bereiken van een leuke leeftijd, maar met name met deze prachtige JLC. Een schitterend horloge!
Wat te denken van een mooie bruine band met blauwe stitching?

1 like

Goede keuze, complimenten ermee! :ok_hand:

Een moment van herkenning: inmiddels kom ik ook op een leeftijd dat de kinderen uit huis zijn en alle aandacht en zorg hebben gekregen , en krijgen, die ze verdienen.

En nu is dat moment om jezelf iets te gunnen gekomen, geniet er maar van van met volle teugen.

Het is je gegund.

4 likes

Dank je wel !