NA: Jaeger-LeCoultre Polaris Chronograph

Beste allen,

Dit is een fijne manier om het jaar te beginnen met de aanschaf van deze Jaeger-LeCoultre Polaris Chronograph.

Ik had het aantal van mijn horloges afgelopen maanden tot een mooie two piece set teruggebracht en wilde dat ook zo houden. “Helaas” begon het vorige maand (na twee maanden) weer te kriebelen en heb ik mijzelf kunnen overtuigen dat het een three piece set moet worden.

Vervolgens in de laatste week van vorig jaar de JLC nog gepast en mijzelf alsnog de tijd gegeven om erover na te denken. Het nadenken heeft 2 dagen geduurd🙂

Anyway, vandaag de knoop doorgehakt en van mijn two piece een three piece set gemaakt.

Groetjes,

Andy

En mijn three piece🙂

142 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe JLC! Erg mooi horloge.

Mooi trio ook zo :star_struck:

1 like

Mooi horloge, en nu heb je wel 50% meer keuze wat je wil dragen!

2 likes

Mooi horloge, voegt zeker ook wat toe aan je collectie! Mooie set, geniet ervan!

1 like

Proficiat! hele mooie aanwinst.

Nu genieten!

Jlc heeft altijd een plekje in mijn horlogehartje :grin:

2 likes

Heel mooi!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Kneiter dik :heart_eyes: :100:

Geniet ervan :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je JLC en wat een prachtig trio!:grinning:

1 like

Wat zijn dat voor standaardjes? Even om het hele punt van het verhaal te missen :sweat_smile:

1 like

JLC really compliments your collection and also the VC dual time is class. Am also looking to add both of them to my collection!

Cheers!

1 like

Gefeliciteerd. Hele mooie, originele keuze en ook een stijlvol trio.

1 like

Ach zo gaat dat hè, drie horloges is een mooi trio, maar vier horloges is ook mooi, of vijf…

In ieder geval wel echt een prachtig horloge heb je uitgekozen. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! :+1:

1 like

Congrats, heel mooi!

1 like

Etsy🙂

https://www.etsy.com/nl/listing/1708607245/houten-horlogestandaard-voor

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Erg gaaf. Heb je toevallig ook een zwak voor horloges met sub dials :grin:

1 like

Van een duo naar een trio, menigeen droomt ervan … :sunglasses:
Lekkere NA! :star_struck:

Veel draagplezier.

3 likes

Daar lijkt het wel op😄

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een ruimhartige aanwinst!!

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink: