NA: Jaeger Lecoultre Polaris Date

Prachtig, prachtig en prachtig…:star_struck::ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met weer een mooie aanwinst Tom, geniet er van!

1 like

Erg fraai Tom. Prachtig ook die minuscule letters, classy. Weer bewijs dat je in het segment onder 10 duizend euro altijd bij JLC terecht komt.

3 likes

Ontzettend gaaf Tom! Gefeliciteerd :+1:t2:

Deze staat ook hoog op mijn lijstje als vervanger voor de Explorer. Snel eens gaan passen.

Veel leuker dan een sub. En eigenlijk dan elke niet vintage Rolex :scream:

Geniet ervan!

2 likes

Mooi hoor!
Hoe draagt hij qua formaat als je hem vergelijkt met een Sub en de Pam Submersible?

1 like

Ongeveer gelijk denk ik. Ook goed te vergelijken met een Speedmaster qua formaat.

1 like

Ok!
Normaal zou ik zeggen, van plaatjes, dat het groter is door de relatief grote plaat. (en soort van geïntegreerde bezel)

Zo zie je maar weer, passen passen passen.
Gefeliciteerd man. :grin::+1:

1 like

Van harte proficiat!

Geweldige keuze gemaakt!

Alles wat je zegt onderschrijf ik.

Wat is de polaris date een topper. Alleen al het merk, geschiedenis enz.
Eigenlijk is deze alleen te overtreffen door een polaris Memovox en misschien een beetje door de Deep Sea chrono, maar eigenlijk is dat een ander horloge :ok_hand:

Geniet ervan!

ik heb de uiteindelijke keuze gemaakt voor de grijze shadow, maar het had ook deze
kunnen zijn🙈

2 likes

Ook heel gaaf!

1 like

Erg mooi :star_struck:

1 like

Erg gaaf Tom! Een vouwsluiting zou je nog wel eens om kunnen draaien voor meer comfort, maar dat werkt helaas niet bij een vlindersluiting.

Maar wat een prachtig horloge!! Geniet er van.

1 like

Zeer mooi horloge Tom!

Al had ik stiekem gehoopt dat je die Shadow ging kopen zodat ik hem een paar weken later weer van je kon overnemen… :grin:
De stalen A384 variant (dus niet zwart) viel niet in de smaak als alternatief?

2 likes

Ook mooi! Maar deze was onweerstaanbaar.

1 like

Hadden ze calendar chrono ook liggen? Die wil ik nog wel eens proberen maar wordt volgens mij mondjesmaat uitgeleverd.

1 like

Nee, die lag er niet.

1 like

Prachtig deze aanwinst, echt grail meteriaal!

1 like

Prachtige aanwinst!

1 like

Heel erg mooi! Gefeliciteerd met deze aanwinst en veel plezier met dragen

1 like

Poh wat een topper weer, prachtige JLC en zeker leuker dan een sub. Wie weet ga ik ooit nog wel eens goed sparen voor de blauwe Polaris :innocent:

1 like

Schitterend horloge! Van harte gefeliciteerd! :sunglasses: :+1:

1 like