NA: Jaeger LeCoultre Reverso Duoface

De zoektocht was eigenlijk naar een JLC Master Ultra Thin Moon, voor mij de dresswatch graal. Maar ik had mezelf als voorwaarde gesteld dat de Reverso er dan uit moest (je gaat dingen dan toch zo proberen te verantwoorden aan jezelf :joy:). Maar hoe vaker ik dan weer naar die geweldige Reverso keek sloeg de twijfel weer toe. Toch de Reverso houden? Al struinend op het web kwam ik terecht bij Old Time Heure in Parijs waar ik tussen al het fraaie vintage geweld deze Reverso Duoface tegen kwam.

Gezien ik hou van horloges met verschillende stijlen en gezichten en de Reverso toch wel in het horloge hart heb gesloten, de trekker overgehaald en deze waanzinnige JLC Duoface bij OTH gekocht. De beide wijzerplaten bevatten prachtige details, het guilloche en de diepgang is een lust voor het oog. De witte plaat straalt de rust en elegantie uit wat ik van de Reverso gewend ben terwijl de donkere plaat met de dag/nacht indicator een hele andere sfeer ademt met zijn oplichtende lume in de avond.

Voor mij echt een klassieker dit en gezien dit een vreselijk fotogeniek horloge is, hierbij wat foto’s!

152 likes

Geweldig! Mooie aanwinst :+1:

1 like

Schitterende aanwinst!!

1 like

Heel fraai. Geniet van deze topper!

1 like

Gefeliciteerd, is dit een M of L?

Wauw, die is erg mooi. Van harte. :ok_hand:

1 like

Mooie NA :+1:

1 like

Prachtig horloge, veel plezier gewenst.

1 like

Heel mooi! Hoe bevalt de extra dikte tov je andere / vorige Reverso? :blush:

Heel erg gaaf! Gefeliciteerd

1 like

Geen verschil :wink:

1 like

Gefeliciteerd !
Prachtig horloge en blijft leuk 2 kanten.

1 like

Wat een knaller. Met afstand een van de mooiste horloges op het forum.

1 like

Ah kijk, ik dacht dat die altijd dikker waren. Des te beter! :+1:

1 like

:heart_eyes: zo mooi dit, geniet ervan

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Dubbel mooi! :ok_hand:

1 like

Prachtig, veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd, prachtig horloge! Met recht een klassieker!

1 like

Prachtige aanwinst, gefeliciteerd.

1 like