NA: Jaren eerder dan gedacht kom ik vandaag thuis met een 16710!! In de wolken met m'n GMT :D

Ziet er geweldig uit!

1 like

Sjiek hoor Nathalie, geniet ze!!!
(Mooi man😂!)

1 like

Hahahaha wat een zalige reactie :joy: Dank!

@Nathalie1 Hahah true true.

Not mine. @charlesb52. Helaas!
Maar ik heb ervan genoten, tijdens het passen.

Mmm, misschien moet ik m’n Coke bezel ook eens monteren… Verandering van spijs…

1 like

Leuk verhaal, mooie aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Oh ja😂; proficiat man!!!

Mijn beste,

Ziet er schitterend uit!!
Ik wens je een kwalitatief hoogwaardige tijd met deze gerenommeerde verworvenheid!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge!

1 like

Wat zei je tegen je kennis? ik heb even gevraagd op het horlogeforum maar die €6000 ga je er never nooit voor krijgen, ik geef je er €500 voor en dan lullen we nergens meer over! Maar alleen omdat je zo’n goede vriend bent :sunglasses:

1 like

De oudere GMT Master. Tof. Gefeliciteerd, die zie je niet vaak voor dat geld voorbij komen, als ik mij als rollieleek niet vergis.

Mooi horloge, al zou ik de Coke bezel er op knikkeren als die in even goede staat is, da’s wat speelser. Ook zou ik polijsten wel uit m’n hoofd laten, als ik die foto’s zo zie. Je haalt alleen de definitie maar nodeloos uit de kast, en je hebt 'm zo weer in dezelfde staat bij dagelijks dragen.

:+1:

WD40? En dan een poetsdoekje? Oh. Wacht. Pakkingen. :slight_smile: Misschien te zijner tijd een schoonmaakbeurtje van de bezel-assemblage laten doen door iemand die wel weet waar hij het over heeft.

:point_up: :point_up: :point_up:

Whoop whoop!

2 likes

Ik zie het voor me. :grin:

Geniet er van!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst Ollie! In jouw plaats zou ik hem een beurtje laten geven en (wanneer je wilt) dan meteen de bezel insert laten vervangen.
Laten opmaken zou ik niet doen, dit draagt veel rustiger en het kan altijd nog.

1 like

Geweldig man, veel draagplezier :+1:

1 like

Zo… lekker hoor

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Mooi mooi! veel plezier ermee!
Coke bezel erop en nog meer genieten!

1 like

Haha. Geweldig verhaal. Enthousiasme straalt er van af.
Zul je nog lang van genieten! :ok_hand::+1:

1 like

Gewoon de Bezel eraf en alles even goed schoonmaken… dan zou die weer als een zonnetje draaien.

Let op dat als je de bezel eraf haalt dat er een palletje onderweg kan schieten. Dus even doen als alles is opgeruimd op tafel… :see_no_evil:

2 likes

Skitterend ! Erg mooi. Ik zou voor de Pepsi bezel gaan en enkel de band (eventueel) laten polijsten. De kast zou ik niet doen…

1 like