NA: Jaren eerder dan gedacht kom ik vandaag thuis met een 16710!! In de wolken met m'n GMT :D

Knappe aanwinst hoor!
En over al die pepsi/coke bezel opmerkingen: lekker laten gaan… net als die band polijsten…
Lekker de zwarte bezel erop laten, en een jublee erop doen! :grinning:

1 like

Knaller van een horloge! Geniet ervan!

1 like

Wat een aanwinst! Schitterend! :+1:
Veel draagplezier gewenst en inderdaad Coke insert erop :sunglasses:

1 like

Prachtig horloge. Zwarte bezelinlay ook niet slecht.

1 like

Prachtig!

snel bezel eraf, schoonmaken en die coke er op

Polijsten lijkt me niet nodig, ziet er strak uit

2 likes

Mooie klok hoor, uit de “goede” tijd, die fraaie lugs, het formaat, alles klopt aan deze Rolex.

Geniet ervan, en niet met mate.

1 like

Proficiat, het is sowieso fijn om jaren eerder thuis te komen :+1::thinking:

1 like

Nice! Enjoy!!

3 likes

Mooi man…

1 like

Gefeliciteerd man, ik snap wel dat je hier als een blok viel, heb het zelf ook ervaren. Mooie spaarpot ook, dat geld brengt nu heel wat meer op dan als je het op de bank laat staan :wink:

1 like

Mooie aanwinst. Zoals al velen aangeven; niet polijsten. Hij ziet er nog super uit :+1:

1 like

Gaaf horloge! Zo laten en van genieten!

1 like

Hahah nee, heb goed betaald. En een service beurt komt er ook aan binnenkort dus goeie deal? Ja, koopje? Nee.

@Fate_Amenable_To_Change Dank! Coke bezel gaat er binnenkort op ja. Ik laat het polijsten wel zitten idd, kan altijd nog een keer. Lekker dragen :slight_smile:

@ThaPapper Eensch inderdaad. Even sparen want nu mega blut. Service beurt zeker 600 plus euro?

@wander Hahah thanks :smile:

@Magni80 Zou idd als 3e bezel de pepsi willen hebben. En ja, alleen band polijsten is een optie. Ik weet alleen zeker dat ik de kast en lugs netter kan houden dan de band. Maj iedeereen roept nee tegen polijsten hahah. Snap het ook wel, maar zijkant zit wel vol krasjes zeg maar. horloge is natuurlijk ook goed gedragen 15 jaar dus niet gek.

@Vogelenzang Shit, kan dat? Jubilee d’r op? Oh nee… Zou best gaaf zijn.

@Erik11 Coke gaat er binnenkort af :wink: Weekend even kijken of ik het aandurf, anders tripje horloge maker.

@GMTplus1 :joy:

@anon10817008HF Cheers!

3 likes

Gaaf! Veel plezier :slight_smile:

1 like

Proficiat met deze mooie aanwinst! Heel veel draag plezier maar dat gaat wel lukken :wink:

1 like

Jep, een van de mooiste combinaties IMO.
Kijk maar: (onderaan)

1 like

+1 voor coke

5 likes

Gefeliciteerd en onwijs veel plezier ervan!

1 like

Proficiat! Ziet er goed uit. Duidelijke titel ook :joy:

1 like

Toch zelf gehouden, jammer voor mij :smile:

1 like