Eindelijk!
Ik heb een Meistersinger, na jaren kijken en passen, en kwijlen voor de etalages heb ik dan nu om mijn pols een prachtige Meistersinger, ik ben ech al jaren bezig om te bedenken of ik hem nou wel of niet wilde, is hij wel prakties genoeg, of is het een gadget watch die je maar af en toe draag? Wat ik wel weet is dat de einzeiger van Meistersinger steeds weer terug kwam in mijn “most wanted” lijstje.
(en ik weet nu ook dat ik dit horloge echt vaak ga dragen, ik kijk nu vaak naar mijn pols, ook als ik weet hoe laat het is!)
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de nummer 2, ik twijfelde nog of ik voor een automaat zou gaan, want er staat nu in het verkoop gedeelte een hele mooie te koop(tip van mij kopen die Meistersinger), maar ik ben uiteindelijk gevallen voor het horloge wat te koop was bij het horlogeplatform, toen ik hem zag wist ik al dat het een koop ging worden(ik weet niet of het gebruikelijk is om daar te onderhandelen, maar ik heb dat maar niet gedaan, was al blij dat hij er nog was), wat een mooi uurwerk, en het opwinden van het horloge vind in gewoon perfect passen bij de filosofie van Meistersinger.
Ik heb even een foto geleend van het horloge platform, ik hoop dat het geen probleem is, eigen foto’s kan ik even niet maken, want ik ben naast blij ook ziek aan het worden, maar dit is hem dus:
Een krokodillen bandje(tam gelukkig), vouwsluiting, en een prachtig uurwerk, dit is momenteel de koning van alle horloges die ik heb en ooit gehad heb!
Hij draagt echt perfect, hij is trouwens 43 mm, oogt nog iets groter, wat een super dag vandaag!