Na jaren meelezen… eindelijk mijn collectie, Mijn horlogecollectie – klein maar met plezier opgebouwd, Van meelezer naar poster: mijn horlogecollectie

Goedemiddag horlogeliefhebbers!
Ik ben inmiddels al een aantal jaren lid van het forum en lees regelmatig met veel plezier mee, maar gek genoeg heb ik zelf nog nooit iets gepost. Dus bij deze werd het daar toch eens tijd voor! :smile:
Door de jaren heen zijn er verschillende horloges gekomen en gegaan en is mijn smaak ook steeds een beetje veranderd. Inmiddels heb ik een bescheiden collectie opgebouwd waar ik zelf erg blij mee ben.
Geen enorme of exclusieve collectie, maar stuk voor stuk horloges die ik mooi vind en graag draag. :watch:
Dus bij deze mijn collectie van dit moment. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en natuurlijk ook welke jullie favoriet is!

34 likes

Welkom Daniel :watch:

1 like

De groene Citizen spreekt mij wel aan. Geniet van deze leuke hobby.

1 like

Leuke diverse collectie. Die Citizen op rubber ziet er goed uit!

1 like

Hoi Daniel,
Welke wordt het meest gedragen?

1 like

Welkom, een + voor de Orient

1 like

2 likes

Welkom. Veel (lees)plezier hier😎

1 like

Welkom! Leuke, veelzijdige collectie heb je al! :ok_hand:t3:

1 like

Welkom :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

En daar draait het om!
Zoveel mensen, zoveel meningen. Maar als het om jouw collectie gaat, is maar één mening belangrijk.

1 like

Welkom Daniel!
Leuke gevarieerde verzameling. :+1:

1 like

Op dit moment deze omdat ik hem pas heb, al met al heb ik de Tsuyosa en Orient het vaakst gedragen

Daniel, welkom op het forum. :+1:

Welkom hier bij HF !
Als jij er blij mee bent is dat prima

1 like

Welkom :+1:t3:

1 like

1 like

Welkom!!

1 like

Hoi.
Leuk dat je (eindelijk) mee gaat doen.

Zonder enige twijfel de groene Citizen.
Een mooi clean horloge zonder onnodige fratsen en wel met alles wat een horloge nodig heeft.

1 like