NA: Je bent wat minder jong en je wilt wat.

Mooie Pressage!

1_bYEui59jfjxIGsVltLl7fQ

1 like

Van harte gefeliciteerd met je mijlpaal en met deze klassieke NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Jeetje wat een super tip zeg. Ik twijfel dus heel erg tussen een Tissot PRX en deze Presage.

Ik had m’n keuze gemaakt en zou vanmiddag de PRX halen.

Wellicht kunnen jullie mij met wat meningen/stats/ advies helpen met de juiste keuze.

Wat zouden jullie kiezen?

2 likes

Herkenbaar verhaal, veel plezier met je aanwinst!

1 like

Wat je het mooist vind maar dat is er eentje uit de categorie dooddoener :wink:

Bij aanhoudende twijfel zou ik kiezen voor opschalen, ergo de Presage proberen en als dan de PRX blijft lonken overstappen. De PRX wordt redelijk frequent aangeboden en de uitgebreide set van de Presage zal best wel weer vlot van de hand gaan.

Ik ga er van uit dat je de PRX powermatic 80 bedoelt.

Of beiden :sweat_smile:

1 like

Haha ik bedoelde eerlijk gezegd de ‘gewone’ PRX. Ligt een beetje in dezelfde prijsklasse.

Maar goed, misschien beter om idd de Presage te kopen en dan als volgende horloge de PRX maar dan de Powermatic. Beetje doorsparen.

De link die je stuurt, is dit een beetje betrouwbaar? Er staat een 06 nummer bij en het ziet er niet uit als bol.com zeg maar ;).

Ervaring mee?

Bedankt voor je reactie!

2 likes

Zoek bij ‘Ervaring met (ver)kopers’ op Ten2Two @SuperC Veel beter wordt het niet.

2 likes

Proficiat met je stijlvolle aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier van die prachtige Presage.

Mijn eerste Presage, de SARX017, zit nog altijd in de kist en draag ik regelmatig. Metalen band van de 015 erbij gekocht voor de afwisseling.
Ik krijg er een beetje Omega Aqua Terra gevoelens bij :smiling_face_with_three_hearts: maar dan betaalbaar i.c.m. andere hobby’s. :joy:

1 like

Gefeliciteerd! ik vind het mooie horloges! Mijn schoonzoon (van 30) kocht onlangs een zwarte.

1 like

Heel mooie Presage. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Mooie presage en leuk artikel, ik heb hem ook gehad en weer geflippert :roll_eyes:

Greets, Martin :grin: nitraM

1 like

Geniet ervan heb zelfde de donker blaauwe maar ze zijn echt top.

1 like

Gave Pressage :+1: Gefeliciteerd :partying_face:

Als je deze lijn doortrekt, wat zou dan jouw horloge voor bijvoorbeeld je 40ste verjaardag kunnen of mogen zijn?

1 like

Gefeliciteerd, geniet ervan

1 like

Onwijs bedankt voor de tip! Horloge zit inmiddels om mijn pols en Jaap van Ten2Two is echt een topper gebleken.

4 likes

Goed om te horen Patrick, ziet er fraai uit. Veel plezier er mee!

2 likes

Gefeliciteerd, zie je wel het verstand komt met de jaren :sweat_smile:

1 like

En als je nog een paar tientjes over hebt, een Vietnamees op Ebay maakt prachtige bandjes en anders natuurlijk onze eigen Ko.

2 likes

Jezelf een horloge cadeau doen op je 30ste is iets wat je voor altijd zal koesteren. Mooie aanwinst en veel draagplezier!

1 like