NA: je hebt WAT gekocht?

Zojuist even langs de DA geweest. Niet om een maskertje te kopen, maar om mijn pakketje op te halen. Ik heb namelijk weer eens iets nieuws gekocht. Aangespoord door het gratis kangoeroe bandje dat afgelopen week weggegeven werd, leek het me een goed plan om een jump hour te kopen.

Die had ik namelijk nog niet. Maar ik heb geen verstand van jump hours, laat staan van deze Gigandet.

Eerste indruk: leuk handwindertje in goede staat. Kekke band erop. Maar wat aan de kleine kant voor mijn forse polsen.

Maar het draagt wel lekker zo klein, en geen last van mijn pols (nog gevoelig van het infuus wat erin gezeten heeft afgelopen week).

Maar kan iemand me er meer over vertellen?
Het is een Gigandet handwinder. Ergens in de jaren 70. Achterop staat stainless steel back Swiss made waterresistant incabloc

Verder eigenlijk niks. Maar dit moet toch wel genoeg zijn om hier iets over te weten te komen?

27 likes

Leuke aanwinst! :ok_hand:
Kun je een iets scherpere foto van de wijzerplaat (recht erboven) maken? Vind het er wel bijzonder uitzien.

1 like

Wauw, prachtige aankoop

Gefeliciteerd met je NA. Bijzonder :heavy_check_mark:

Prachtig mooi horloge, veel plezier ermee!!:watch:

Leuk ding :+1: Gefeliciteerd met de aanwinst!

Aandringen om het infuus in de onderarm te laten zetten dat is het comfortabelst

Mooie aanschaf! :pray:t3:

Doet me denken aan die Japanse Future Funk horloges :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je refereert met deze topic titel aan @jehebtWATgekocht ? :slight_smile:

1 like

je gaat me toch niet vertellen dat @pverstraten en ik dezelfde vrouw hebben, of - dan wordt het nog leuker - dat ik daarmee zijn NA wordt?!

5 likes

Ik moest ook gelijk aan jou denken :joy:

2 likes

Op verzoek… @jehebtWATgekocht niet bewust… Maar blijkbaar heb je indruk gemaakt :grinning:

Lastig ding om te fotograferen :yum:

1 like