NA : je kan niet alles hebben, maar wel een beetje....

Leuke NA, geniet ervan :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst en verstandige keuze die San Martin :+1: Ik zou nooit hebben gedacht dat een beige leren band hier goed op zou kunnen staan :ok_hand: Goed gezien

1 like

Nee dan had ik hem niet gekocht want ik wou een schaamteloze kopie van een Tudor om de looks van de BB58, zo simpel is het 🤷

Nee, die is 39mm bij 47mm
Mijn schaamteloze kopie is 38mm bij 46mm

En dan was het wel okƩ geweest ?
Zoals ik al aangaf in de tekst koop ik mijn horloges voor mezelf en niet voor de mening van een ander.
Maar iedereen mag er wƩl wat van vinden en dat ook uiten dus u ook. :ok_hand:

7 likes

Nou ik ook niet idd maar kwam een foto tegen van een BB58 op een beige band en dat stond echt top.

1 like

Als hij op zoek was naar een citizen had hij die wel gekocht!

Gefeliciteerd met de NA Andre, ik vind San Martin ook altijd top voor het geld.

2 likes

Mooi horloge! Heel veel plezier ermee gewenst.:slightly_smiling_face::ok_hand:

1 like

Schitterende horloge. En net wat je zegt, een horloge koop je voor jezelf! Ik heb ongeveer dezelfde van Pagani Design. Leuk ding.

3 likes

Ziet er mooi uit zo ! gefelicteerd en veel draagplezier…

1 like

Yeah buddy! Gaat 100% om het gevoel dat JIJ erbij hebt als je JOUW horloge draagt. Gefeliciteerd met NA, geniet ervan.:facepunch:t2:

5 likes

Veel plezier ermee! Mooie NA!

1 like

Veel plezier van jouw NA!

2 likes

Mooi ding hoor! Wat een boel horloge voor het geld. Snap dat je er erg blij mee bent :slight_smile: Gefeliciteerd!

1 like

Mooie horloge! Gefeliciteerd met je NA en veel draag plezier! :smiley:

1 like

Leuk horloge. Ik snap je overweging.

Verl plezier ermee!!

2 likes

Alles beter dan een fake…dus geniet er maar van. :+1:

2 likes

Valt me op dat dit soort merken beter reageren op wat klanten graag zien. Zoals in jouw geval een iets bescheidener maatvoering.

Ik zie er ook leuke modellen met lichtblauwe wijzerplaat bij. Steinhart heeft dat bijvoorbeeld weer niet, jammer genoeg.

Geniet van je SM!

1 like

Ja dat denk ik ook inderdaad, ze schakelen wel vrij snel.
Nieuw model, dan een hoop feedback via social media en youtube en vervolgens passen ze het vrij snel aan.
Dat zie ik bijvoorbeeld Seiko nog niet doen.
Tien jaar feedback en commentaar op rammelbanden etc. heeft nog niet veel geholpen in de :arrow_down: 500 prijsklasse. 🤷

Proficiat

1 like

Ziet er heel goed uit, veel plezier ermee

2 likes

Ik zag hem al voorbij komen in het wat draag je vandaag topic, mooi ding!

De volgende NA van mij word wellicht ook een San Martin… schijnen toch de betere qua low budget te zijn.

1 like